|
Auteur: |
|
|
Spelen er ook bands? Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
volgens mij niet, korsakoff is voornamelijk djwerk en slechte muziek... Vind ik ook niet |
|
Ik denk het ook niet, dat zou namelijk geld kunnen kosten.. Ahora kién, kién es el asesino. Ahora kién, kién mata sin razón. Ahora kién, utiliza las torturas.... |
|
Bestaat dat afgeragde krakershol nu nog steeds? Ik dacht dat het al jaren terug opgedoekt was... Dear dirty delightful old drunken old days |
|
Naam verzinnen was moeilijk zo te zien ... |
|
Keristus, daar ben ik een jaar of 20/22 geleden eens geweest, wat een bende. Vies crustvolk en je brak je poten over de heroinespuiten daar. Walgelijke tent spelfout weggehaald... |
|
quote: +1 Vind ik ook niet |
|
Ik weet niet hoe erg het vroeger was, maar tegenwoordig vind ik het vrij prima. Soms erg matige muziek, maar vaak genoeg zeer vermakelijk! Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
quote: Het is een tijdje gesloten geweest wegens gebrek aan nooduitgangen (na de ramp in Volendam is men daar strenger op gaan controleren). Ahora kién, kién es el asesino. Ahora kién, kién mata sin razón. Ahora kién, utiliza las torturas.... |
|
quote: Toen ik er was, was het ook prima te doen |
|
quote: + boel meer A'dam zit dan ook vol met crusty caves Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden? |
|
quote: Het kost nu al geld, vandaar. Maar 3 euro entree dus voor alleen DJ's? Belachelijk! Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
Ik bedoel meer dat de eigenaren nogal gierig zijn.. Ahora kién, kién es el asesino. Ahora kién, kién mata sin razón. Ahora kién, utiliza las torturas.... |
|
Waar moet je dan wel in Amsterdam zijn naast Melkweg/Paradiso? Inter faeces et urinam nascimur |
|
quote: De Cave,Prinsengracht 472. [Dit bericht is gewijzigd door NotYourBitch op 16-03-2009 21:56] =) |
|
Voor Amsterdammertjes, op frontpage prijsvraag voor concertje van donderdag. |
|
Wie was dat ook al weer, Korsakov? Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
quote: |
|
quote: Centraal Station, eerste trein richting beschaving. We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno. |
|
quote: Dat blijkt ja. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
quote: |
|
Hehe, heb nog een demo uit 89 van de Nederlandse band Korsakov liggen. Beetje offtopic, maar altijd beter dan dat kraakhol in Amsterdam spelfout weggehaald... |
Index / Concerten |