IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Auteur:
Topic : Headbangers Ball @ Korsakoff
korsakoffamsterdam
Usericon van korsakoffamsterdam
Posted 15-03-2009 15:40 by korsakoffamsterdam Wijzig reactieProfiel van korsakoffamsterdamQuote dit berichthttp://www.korsakoffamsterdam.nl

elke 4e vrijdag van de maand:

rock & metal party @ korsakoff te amsterdam

22.00 - 04.00

hosted by Rikk of it all & brad religion

Korsakoff
lijnbaansgracht 161
amsterdam

Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 15-03-2009 15:43 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

Spelen er ook bands?

Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.

underkoffer
weer geheel underkoffer
Usericon van underkoffer
Posted 16-03-2009 8:30 by underkoffer Wijzig reactieProfiel van underkofferQuote dit berichthttp://hoevindjemijn.blogspot.com/

volgens mij niet, korsakoff is voornamelijk djwerk en slechte muziek...

Vind ik ook niet

El Chulo
UltraSuave!!!
Usericon van El Chulo
Posted 16-03-2009 10:51 by El Chulo Wijzig reactieProfiel van El ChuloQuote dit bericht

Ik denk het ook niet, dat zou namelijk geld kunnen kosten..

Ahora kién, kién es el asesino. Ahora kién, kién mata sin razón. Ahora kién, utiliza las torturas....

Schaffelaer
many miles from Spancil Hill
Usericon van Schaffelaer
Posted 16-03-2009 10:52 by Schaffelaer Wijzig reactieProfiel van SchaffelaerQuote dit bericht

Bestaat dat afgeragde krakershol nu nog steeds? Ik dacht dat het al jaren terug opgedoekt was...

Dear dirty delightful old drunken old days

Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 16-03-2009 10:56 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Naam verzinnen was moeilijk zo te zien ...

varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 16-03-2009 10:58 by varanus (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van varanusQuote dit bericht

Keristus, daar ben ik een jaar of 20/22 geleden eens geweest, wat een bende. Vies crustvolk en je brak je poten over de heroinespuiten daar. Walgelijke tent

spelfout weggehaald...

underkoffer
weer geheel underkoffer
Usericon van underkoffer
Posted 16-03-2009 10:59 by underkoffer Wijzig reactieProfiel van underkofferQuote dit berichthttp://hoevindjemijn.blogspot.com/

quote:
Op 16 maart 2009 10:58 schreef varanus het volgende:
Keristus, daar ben ik een jaar of 20/22 geleden eens geweest, wat een bende. Vies crustvolk en je brak je poten over de heroinespuiten daar. Walgelijke tent

+1

Vind ik ook niet

ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 16-03-2009 11:03 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

Ik weet niet hoe erg het vroeger was, maar tegenwoordig vind ik het vrij prima. Soms erg matige muziek, maar vaak genoeg zeer vermakelijk!

Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.

El Chulo
UltraSuave!!!
Usericon van El Chulo
Posted 16-03-2009 11:05 by El Chulo Wijzig reactieProfiel van El ChuloQuote dit bericht

quote:
Op 16 maart 2009 10:52 schreef Schaffelaer het volgende:
Bestaat dat afgeragde krakershol nu nog steeds? Ik dacht dat het al jaren terug opgedoekt was...

Het is een tijdje gesloten geweest wegens gebrek aan nooduitgangen (na de ramp in Volendam is men daar strenger op gaan controleren).

Ahora kién, kién es el asesino. Ahora kién, kién mata sin razón. Ahora kién, utiliza las torturas....

DrDoom
Usericon van DrDoom
Posted 16-03-2009 13:18 by DrDoom Wijzig reactieProfiel van DrDoomQuote dit berichthttp://www.myspace.com/drdoomgrind

quote:
Op 16 maart 2009 11:03 schreef ZelThoR het volgende:
Ik weet niet hoe erg het vroeger was, maar tegenwoordig vind ik het vrij prima. Soms erg matige muziek, maar vaak genoeg zeer vermakelijk!

Toen ik er was, was het ook prima te doen

Argus
Our fate is written in the web. Woven by the Norns
Usericon van Argus
Posted 16-03-2009 14:14 by Argus Wijzig reactieProfiel van ArgusQuote dit bericht

quote:
Op 16 maart 2009 10:58 schreef varanus het volgende:

+ boel meer

A'dam zit dan ook vol met crusty caves

Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden?

Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 16-03-2009 14:22 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

quote:
Op 16 maart 2009 10:51 schreef El Chulo het volgende:
Ik denk het ook niet, dat zou namelijk geld kunnen kosten..

Het kost nu al geld, vandaar. Maar 3 euro entree dus voor alleen DJ's? Belachelijk!

Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.

El Chulo
UltraSuave!!!
Usericon van El Chulo
Posted 16-03-2009 15:54 by El Chulo Wijzig reactieProfiel van El ChuloQuote dit bericht

Ik bedoel meer dat de eigenaren nogal gierig zijn..

Stoerbaard
I swear to drunk I'm not God!
Usericon van Stoerbaard
Posted 16-03-2009 21:55 by Stoerbaard Wijzig reactieProfiel van StoerbaardQuote dit bericht

Waar moet je dan wel in Amsterdam zijn naast Melkweg/Paradiso?

Inter faeces et urinam nascimur

NotYourBitch
Usericon van NotYourBitch
Posted 16-03-2009 21:56 by NotYourBitch Wijzig reactieProfiel van NotYourBitchQuote dit bericht

quote:
Op 16 maart 2009 21:55 schreef Stoerbaard het volgende:

De Cave,Prinsengracht 472.

[Dit bericht is gewijzigd door NotYourBitch op 16-03-2009 21:56]

=)

MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 16-03-2009 22:07 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

Voor Amsterdammertjes, op frontpage prijsvraag voor concertje van donderdag.

bastianus
Usericon van bastianus
Posted 16-03-2009 22:18 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

Wie was dat ook al weer, Korsakov?

Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.

earik mortem
S.T.O.M.P.
Usericon van earik mortem
Posted 16-03-2009 22:27 by earik mortem Wijzig reactieProfiel van earik mortemQuote dit berichthttp://www.theluciferprinciple.nl

quote:
Op 16 maart 2009 22:18 schreef bastianus het volgende:
Wie was dat ook al weer, Korsakov?

Y Draig Goch
Vegetarian Progressive Grindcore
Usericon van Y Draig Goch
Posted 17-03-2009 0:21 by Y Draig Goch (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Y Draig GochQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/Joris_/

quote:
Op 16 maart 2009 21:55 schreef Stoerbaard het volgende:

Centraal Station, eerste trein richting beschaving.

We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno.

Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 17-03-2009 0:27 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

quote:
Op 16 maart 2009 15:54 schreef El Chulo het volgende:
Ik bedoel meer dat de eigenaren nogal gierig zijn..

Dat blijkt ja.

MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 17-03-2009 7:41 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 17 maart 2009 0:21 schreef Y Draig Goch het volgende:
Centraal Station, eerste trein richting beschaving.

varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 17-03-2009 13:32 by varanus (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van varanusQuote dit bericht

Hehe, heb nog een demo uit 89 van de Nederlandse band Korsakov liggen. Beetje offtopic, maar altijd beter dan dat kraakhol in Amsterdam

spelfout weggehaald...

Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply
http://www.zwaremetalen.com