|
Auteur: |
|
|
google. is je vriendje.... Fuck the world and fuck you |
|
http://www.bandmerchandise.nl doen ook andere meuk, niet alleen bandshirts dacht ik. Fuck the world and fuck you |
|
Bandmerchandise is erg goed! succes ermee! |
|
Ik weet het niet zeker, maar volgensmij was hier een topic voor. Effe zoeken. |
|
tigerprint.nl |
|
Ik laat aanstaande zomer ook wat shirts drukken! Een master's hammer logo met rood schild, Frank Zappa & 13th Floor Elevators. Eens zien of er animo voor is. |
|
quote: [Dit bericht is gewijzigd door Devotee op 16-03-2009 10:03] Nightshade & devil root. Wolfsbane & eye of newt. Round and round and round and round we go |
|
Moet her per se in Nederland zijn? Het Amerikaanse bedrijf Zazzle (Zazzle.com) werkt erg goed en de opdrukken zijn van goede kwaliteit. Alleen de prijs kan wat hoog uitvallen met de verzendkosten erbij [Dit bericht is gewijzigd door Mythics op 16-03-2009 13:31] I didn't want any flowers, I only wanted to lie with my hands turned up and be utterly empty. How free it is, you have no idea how free. The peacefulness is so big it dazes you. - Sylvia Plath |
|
Ik zou voor tigerprint gaan, heb er alleen maar goede ervaringen mee, en ze leveren ook snel. Ze hebben de bekende fruit of the loom shirts, en goede kwaliteit opdruk, al weet ik niet hoe fullcolour er bij hun uit ziet...als je dat al zou willen natuurlijk. |
|
quote: |
|
quote: Zoiets? |
|
http://www.onlinetshirts.nl/ qua snelheid, etc prima! oppassen met het feit dat ze reclame maken met een "merk" t-shirt, je een offerte doen met één of ander b/c merk en dat dan ook geleverd krijgt (ze beweren dan dat de kwaliteit hetzelfde is > not). voor de rest goed ervaringen mee. alles kan via internet/email etc... |
|
quote: klinkt als klootzakken... = nogo |
|
ja, klopt ook wel eigenlijk... echter die wisseltruc met die shirtjes daargelaten was alles wel goed geregeld... maar ja, toch wel genaaid ja. |
|
http://www.scrotum.tk Überhammer |
|
quote: FREE MENTAL!!!!!!!!!!!!!!!! |
|
Maak jij ze dan? |
|
nee [Dit bericht is gewijzigd door GRINDBASHERS op 17-03-2009 17:32] |
|
quote: ik zat toevallig vanmorgen op hun site te kijken en vond het er wel ok uitzien, maar dat is echt een rotstreek. ik moet me denk ik nog eens wat meer verdiepen in de kwaliteit van de verschillende merken.. en mn ontwerp ben ik ook nog steeds niet 100% tevreden over iig bedankt voor alle reacties so far Op 26 april 2011 23:41 schreef Onweerwolf het volgende: Jij hoeft je absoluut geen zorgen te maken over mijn assertiviteit vriend. |
|
Photoshop Hema tshirt tranfer papier Strijkbout = |
|
De gelukzalige blik in je ogen verraadt dat je tevreden bent. spelfout weggehaald... |
|
Geen zin om mijn kop eraf te knippen |
|
quote: Wat is de kwaliteit van die print? 2 keer wassen en je hebt weer een wit shirt? Al heeft de Hema niet echt troep. ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
quote: Ik heb ergens in 2004 een 'thule gezelschap' shirt gemaakt op dezelfde wijze en die is nog perfect qua opdruk! Misschien een klein beetje weg, maar dat mag ook wel na bijna 6 jaren! Tevens heb ik een roky erickson shirt gemaakt vorige zomer, en die print is ook nog steeds perfect. Ligt denk ik puur aan de warmte van de strijkbout en het type shirt. |
Index / Algemeen |