|
Auteur: |
|
|
Hallo allen, Dit weekend zal STORMRIDER een tweetal concerten geven. Een ervan (op vrijdag) is in Limburg en de andere (op zaterdag) in Belgie. Hier de info: Vrijdag 22 Maart: Plaats: Hippo's in Echt (Limburg) Zaal open: 19:30 uur Aanvang 1e band: 20:00 uur Optredende bands (in volgorde): In Memoriam (Death Metal), Stormrider (80er jaren metal covers) en Up The Irons (Iron Maiden coverband). En dan voor de belgen: Zaterdag 23 Maart: Plaats: 't Staminee, Vorselaar (Belgie) Zaal open: 18:00 uur Aanvang 1e band: 19:30 uur Optredende bands: In-Quest, Cooperate en Stormrider (komen nog twee andere bands bij als t goed is). Stormrider zal hier als laatste spelen, omstreeks 23:30 uur. Voor info over stormrider (en onze setlist) zie: http://www.marcelcoenen.com/stormrider Greetz Marcel |
|
quote: Dan is het mortifer en After Forever in Ieper, een heel stuk dichter dan Limburg en ik wil After Forever zien, kom eens spelen in West-Vlaanderen anders Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
Da's jammer Beli, op dit moment hebben we verder niets in belgie staan .. komt vast wel weer. |
|
Gloeiendegloeinde... Marcel, kom nou eens een keer hier in de buurt spelen... Ik moet eerlijk zeggen dat die package van a.s. vrijdag (UP THE IRONS!!!) me wel aanstaat maar op en neer naar Echt dat red ik niet.. Redt jullie zanger dat trouwens wel om 2 keer kort achter op 1 avond elkaar alles uit zijn strot te persen? |
|
onze zanger ? we spelen er met stormrider, niet met sun caged michiel tja we zitten op 30 maart in ijsselstein, is dat meer in de richting ? en met sun caged op 14 april in 013 !!! |
|
en niet te vergeten dat Tripel 7 en Jera dan ook spelen!! |
|
quote: De twee andere bands zijn Panchrysia en Torn Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you... |
Index / Concerten |