|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
In de bonus deze week bij de appie heijn: Augurkschijfjes zoetzuur pot à 530 gram 1.09 0.90 kilo 1.70 Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist. |
|
In de COOP Siena (italië) fles glen fiddich 7,95 euro toch wel het vermelden waart. Waard bedoel ik Ik, Wil Schuurman |
|
quote:Aargh, ff snel een retourtje kopen |
|
Haha beter dan die vunzige grappa uit italië! Die fiks is echt niet te zup'n zeg.. bah bah bah!! Ik, Wil Schuurman |
|
6 MausoleuM classix voor 600 fr (15E) in de Compact 500 in Gent en er lagen er nog maar 'k had geen geld genoeg Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk |
|
Vorige week in Free record shop gekocht : Gespot door Icequeen in de koopjesbak: Hecate Enthroned- Kings of Chaos ...voor 4 Euro... alstublieft. [Dit bericht is gewijzigd door Gunman op 15-08-2002 9:14] I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
|
In de large ... laatste 2 catamenia cd's voor maar 6,75 . |
|
Hmmz, wat voor de ene interessant is, is voor de ander crap. Bazzio Attacks!!! |
|
Oudamsterdammer voor 5 euro per kilo bij de Jumbo Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling.... |
|
3 gezinspakken 3-lagig pleepapier bij de Trekpleister voor 5,- The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote:Ik las eerst "3 gig pleepapier". |
|
quote: Moet je eerst 3 keer op treden voor dat je je reet af mag vegen......... Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling.... |
|
quote: opsturen! "There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by." |
|
quote: Dát waren veel velletjes geweest... The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Allerhande kwalitatief goed Jazz-spul bij Free record shop voor zeer weinig geld in de (oprot-)jazz-bakken. Goede zaak! Zo niet, dan pakt meester jou bij je oortje en trekt je uit de zandbak zodat alle andere kindertjes weer fijn kunnen spelen zonder dat jouw geklier het plezier van iedereen bederft. |
|
quote:Zo eens kijken dan. If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. |
|
quote: Afhankelijk van de vestiging natuurlijk; maar op Utrecht CS toch mooi een 3-CD box van Bill Evans en een 3-CB box van Dave Brubeck voor 6,99 elk aangeschaft. Utrecht Centrum (Oude Gracht) ligt zeer veel. Zo niet, dan pakt meester jou bij je oortje en trekt je uit de zandbak zodat alle andere kindertjes weer fijn kunnen spelen zonder dat jouw geklier het plezier van iedereen bederft. |
|
Indd relatief veel jazz, maar veel voor mij onbekende artiesten en Davis verzamelaartjes. Een dubbelaar van Monk voor 2,50 is echter geen slecht werk. En uit de reguliere jazzbak "Tutu" voor zes. If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. |
|
Eduard Pelger heeft al een tijdje een opruiming - maar of ik hier iemand een plezier mee doe I am the 1%. |
|
Ik moet nog eens een pak hebben. Maar geen zin om geld aan uit te geven i.v.m. toch bijna nooit dragen. |
|
Als je een normale bouw hebt is Suit Supply een goede winkel - beste 'bang for buck' (ik heb zelf 1 pak en een los jasje van Suit Supply, en na een hele tijd weet ik nu wel wat ik fijn vind en wat niet - waarop ik mijn volgende keuzes op baseer) I am the 1%. |
|
Mja, ik heb momenteel andere prioriteiten. |
|
quote: Welke stad, of allen? Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
Volgens mij alle vestigingen. Vooral de extra 50% korting op 2e paar schoenen spreekt mij heel erg aan, maar ik heb geen budget voor 1,5x C&J I am the 1%. |
|
quote: C&A is ook een goede voor goedkope pakken. ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Algemeen | Volgende pagina |