|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
Drukke tijden in Dynamo, ik heb er zin in! Kleine selectie, meer bands + meer info,check de site. 24 mrt 2009, Testament plays THE LEGACY* 27 mrt 2009, Up The Irons + support 04 april 2009, Heideroosjes + support* 08 april 2009, Scar Symmetry + Support* 19 april 2009, Pro-Pain + support* 02 mei 2009, Circle to Circle + support* 17 mei 2009, Horse The Band + support 24 mei 2009, Helstar + Support 30 mei 2009,Sacred Reich + Support* 03 juli 2009, Terror + BFP* 04 juli 2009, Peter Pan Speedrock, Blood duster & Rompeprop* 19 juli 2009, Murphy Law + support* 30 aug 2009, Dynamo Outdoor Fest: Mucky Pup, The Butcher + 5 * vvk is inmiddels van start via; www.dynamo-eindhoven.nl [Dit bericht is gewijzigd door Lainedil op 17-03-2009 18:11] |
|
quote:Alleen Scar Symmetry en Sacred Reich zijn nog twijfel. |
|
oei, 03/07 wel aanwezig! |
|
quote:goed bezig chef! |
|
aanvulling: za 18 april: Pessimist, Pandemia, Death Squad en World Funeral http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/3129339 za 25 april: Mourning Beloveth, Morunful Congragation, Longing For Dawn en Faal http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/3114576 |
|
quote: mijn verjaardag mmz is kieken wanneer en hoe en wat uitkomt |
|
Zijn er nog geen jjaarabonnementen voor Dynamo te koop? |
|
quote: Bareuh... |
|
quote:Ja Sander, regel dat eens |
|
quote: Euh, dat is *BLOEMETJES*-vrouwonvriendelijkheid- hier.... Boeiender |
|
Idd.. beter even editen Sander |
|
quote: Hehe, wordt toch geen ban met die selectieve mods hier joh Maar leuke bands, net als in het voor sommigen ongezellige Hedon Boeiender |
|
quote: Binnenkort is er wel een gave show in Hedon |
|
quote: Hehe, jaaaaaaaaaaa, maar dat is offtopic. Hoeveel decibel eigenlijk in Dynamo? Qua kneiter hard bedoel ik dan... Boeiender |
|
quote:Dat is afhankelijk van de dienstdoende geluidsman maar er zijn er een paar die er wel wat van kunnen hoor |
|
quote: Ik weet niet wie er laatst bij The Red Chord achter stond, maar die kon er zeker wat van ja |
|
quote: Maaaaaarrrrrrrrrrr hoeveel? Meten jullie het ook? (Moet dat bijvoorbeeld van de gemeente of de milieuvergunning?) Boeiender |
|
quote:Dat kan Sander je denk ik het beste vertellen |
|
quote: Als hij weer terug is van zijn ban? Boeiender |
|
quote: 03-06-2009 of 03-07-2009?? Op de site staat 3 juni.... |
|
quote: quote:Juli! Show is overgenomen van de Atak naar het schijnt.. |
|
quote: Mooi! Een vrijdag is beter dan een dinsdag. |
|
quote: Dat komt inderdaad beter uit ja. |
|
Ik heb die dag een trouwerij dus ik gok niet dat hem dat voor mij gaat worden.. Hooguit een afterparty wellicht |
|
Pfffff, ik word verdrietig van het taalgebruik op de site: Bij het optreden van Scar Symmetry: Textures is helaas gecansseld. Bij het optreden van Pro-Pain: Enigste show onder de rivieren. Bij het optreden van H2O: H20 + support, Canselled!!! |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Concerten | Volgende pagina |