|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
Sunn 0)) interview in Rock Tribune was vet signature |
|
De kerstprijsvraag met die 'raad de band op de oude groepsfoto' vind ik wel leuk gedaan. Best moeilijk ook. |
|
Zeker met die oude bands in hun jeugdige vorm. Er is een Noorse thrashband die 90 punten krijgt, Necroham... weet iemand de naam en heeft die al een mening over de gehoorde schijf? The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
1. Status Quo 2. Black Sabbath 3. 4. Anthrax 5. 6. Obituary 7. Def Leppard 8. Mercyful Fate 9. Judas Priest 10. Death Angel 11. Anvil 12. Savatage 13. 14. Sepultura 15. Machine Head 16. Accept 17. AC/DC 18. Deep Purple 19. Dimmu Borgir 20. Biohazard 21. Exodus [Dit bericht is gewijzigd door Staalman op 01-01-2012 11:21] "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
quote: En dit is? |
|
quote: Ik vermoed quote: Bruce Banner |
|
quote:Nekromantheon is de naam zie ik, en nu word ik ook nieuwsgierig adhv die recensie. Het logo past overigens precies bij de bespottelijk kitscherige metalnaam www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies." |
|
quote: Thanx...meeste wist ik wel achteraf gezien. Nummertje 3 is trouwens Flotsam & Jetsam. Nu de andere 2 nog. |
|
Volgens mij is nummer 12 fout en moe je het daar in België zoeken. Yesterday is dead and gone, tomorrow is out of sight. |
|
Nr 13 is is volgens mij dat bandje uit Duitsland welke met 31oktober te maken heeft. www.myspace.com/fuckshopgrindcore www.myspace.com/carnalleftovers bier zonder alcohol is als een bh aan de waslijn- al het goede is eruit |
|
quote: Zat Jon Oliva ook in een band uit België? Evenals Criss Oliva en Steve Wacholz? "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
quote: Leek mij meer op Killer alsviertal die foto. Maar heb 'm niet voor me liggen de Aardschok dus kan niet checken. Yesterday is dead and gone, tomorrow is out of sight. |
|
Is de Sirens line-up met als Keith Collins waarvan Vinnie Paul zijn looks heeft overgenomen. "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
quote: Zat ik ook even aan te denken, maar wie zijn dan meneertje 2 en 3 van links dan? |
|
quote: Ah, thanks. |
|
Tot hoeveel was jij gekomen? "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
Ik twijfel nog steeds alleen over nummertje 13. Voor de rest: 01. Status Quo 02. Black Sabbath 03. Flotsam & Jetsam 04. Anthrax 05. Raven 06. Obituary 07. Def Leppard 08. Mercyful Fate 09. Judas Priest 10. Death Angel 11. Anvil 12. Savatage 13. Samson (?) 14. Sepultura 15. Machine Head 16. Accept 17. AC/DC 18. Deep Purple 19. Dimmu Borgir 20. Biohazard 21. Exodus |
|
quote: Nr. 13 is Satan en nr.5 Exiter [Dit bericht is gewijzigd door metaaltje op 02-01-2012 15:27] |
|
quote: Je hebt helemaal gelijk. Sirens er even bij gepakt. Yesterday is dead and gone, tomorrow is out of sight. |
|
quote: Wist er 13 (oke, met wat hulp van vrienden). |
|
Ha, winnaar van de prijsvraag, Sacred Reich, Stormzone, Cavalera Consperacy cd's, Channel Zero shirt en nog wat randzaken erbij, altijd leuk.. spelfout weggehaald... |
|
Morgen de nieuwe in de bus |
|
quote: Hier gisteren pas. When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina |