|
Auteur: |
|
|
Wie kent deze bands, en wie gaan? |
|
Ik weet niet wat het is, maar ga wel denk ik, als het maar geen hardcore of punk is Bloedbomen is wel een heel koel nummer! Vooral doorgaan. Verval, 23 januari 2004 www.wolversveen.tk www.controlhumandelete.com |
|
Op Atak site staat dat ze stijl machine head - the haunted spelen, lijkt mij wel tof. |
|
quote: hhhmmmm... minder Bloedbomen is wel een heel koel nummer! Vooral doorgaan. Verval, 23 januari 2004 www.wolversveen.tk www.controlhumandelete.com |
|
Outburst heerst inderdaad! Zanger Tjerk heeft een brute strot (zingt zowel grunts als heavy metal vocalen) en ook het gitaarwerk van gitarist Jos (ex-Acrostichon) is vet.. |
|
weeral zo ver Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
Ik ken de bands niet. Maar ik zal er wel zijn. Het is altijd gezellig in Atak. the only pleasure is pain |
|
20 april ligt nog ver weg, ik moet ff kijken of ik dat weekend wel in Enschede ben... het wekend daarop ben ik er zeker |
|
20 April klinkt als een datum waarop ik niks te doen heb, dus als de muziek om aan te horen is, lijkt me het wel wat. Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
Sacramental Sachem is echt gaaf, strak en goed ze repeteren 4 hokken naast ons hier in Den Bosch dus ik heb ze vaak zat horen spelen en ook een paar keer live gezien, die gasten kunnen echt spelen.. aanradertje met0l! |
|
Ik ken alleen Outburst en das VET |
Index / Concerten |