|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
:') |
|
quote: Geef dan zelf een voorbeeld als topic starter. [Edit: quote van R. aangepast] [Dit bericht is gemodereerd door Lainedil op 18-03-2009 17:58] |
|
Ik had mezelf wel reeds in Noorwegen gezien |
|
Ik had mijn VWO diploma wel willen halen na de HAVO. Maar alas, na 4 jaar geen Frans meer gehad te hebben faalde ik al hard in dat profielvak, en dyscalculie + hoger niveau wiskunde gingen blijkbaar ook niet samen. 2 dikke onvoldoendes voor 2 profielvakken ondanks veel bijles. Na 1 jaar besloot ik wijselijk dat de missie kansloos was. Exit Mottighaerd dus. Due to recent budget cuts and the continued decline of the economy, please note that The Light at the End of the Tunnel has been turned off. |
|
schop, hij is d'r nog heur! |
|
Ah |
|
Alweer een titel aangepast!? Against God and Government |
|
Terwijl Mental er niet eens zo mee zit |
|
Grappig dat Lainedil vindt dat de titel van het topic onder de gordel was, terwijl hij zelf in het profiel van mental heeft zitten rotzooien om een reactie uit te lokken. |
|
Achja, deze mods zijn gewoon een beetje vreemd |
|
Maar wel lekker Against God and Government |
|
Vraag me af hoe lang deze nog openblijft zo? She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
Ik ben 18 en heb nog geen mislukte dromen. Of bedoel je die droom waar mijn kamer in een onderzeër veranderde en ik door een haai met handen in het water getrokken werd?? |
|
quote: Blijf je ouwe[vul ziekte naar wens in]hoeren? Ook voor jou geldt blijkbaar dat wat jij hoort De Waarheid (tm) is. Niets beters te doen? Bruce Banner |
|
quote: Nee, natuurlijk niet, want geen van zijn dromen zijn uitgekomen. Hmmm.... ik had mss ooit wel ergens als model op de foto willen staan in een of ander blad, maar ja, ik heb zo een fijn litteken op mijn borstkas sinds mijn geboorte, dus die droom ben ik maar nooit achterna gegaan. O en mijn tieten zijn te lelijk. |
|
quote: Ach Lain, leven met de gevolgen van jullie keuze. Jullie stuurde mental toch zeker weg, dan mag je gezeik verwachten. Als je daar niet tegen kan, had hem dan niet geband. Voordelen tegen nadelen afwegen.. OT: Ik was ooit van plan het VWO af te maken, maar toch maar met een HAVO diploma genoegen nemen. Ik had de droom dit jaar een verre reis maken, maar door omstandigheden gaat dit niet door helaas.. |
|
W.O.III ontketenen , niet gelukt signature |
|
quote: Mijn tieten zijn ook te lelijk. (nog) Niet uitgekomen droom: op Wacken spelen. Wat niet is, kan natuurlijk nog komen. [Dit bericht is gewijzigd door Lainedil op 19-03-2009 18:22] Bruce Banner |
|
quote: Hmmm, als hij hier het juiste woord invult, wordt jij dan geband of wordt hij dan geband? Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
quote: Ik iig niet, dus dan zou dat in dit topic prima on-topic zijn. Bruce Banner |
|
quote: Daar droom ik niet van hoor Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
AUB ontopic blijven. |
|
Één van mijn dromen is dat er meer mensen zijn die de volgorde "oorzaak ---> gevolg" meekrijgen. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
|
|
ja ik droomde dat een maat in bad zat en mij riep om de radio in het bad te gooien als ik 'vader'met reign carrion aanzette. |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Algemeen | Volgende pagina |