|
Auteur: |
|
|
Avond voor ZM fest. Ik ben er .. wie nog meer ? |
|
jaaaaaaaa Bloedbomen is wel een heel koel nummer! Vooral doorgaan. Verval, 23 januari 2004 www.wolversveen.tk www.controlhumandelete.com |
|
Ik ook als het goed is! Dead things grow from deep inside... |
|
kwam Pungent Stench nou ok in de Baroeg?? |
|
Jenje Humanator SheRa Hirogen Vampire_girl Bloedbomen is wel een heel koel nummer! Vooral doorgaan. Verval, 23 januari 2004 www.wolversveen.tk www.controlhumandelete.com |
|
quote: yup, op 28 april. Iron Maiden! Is coming to get you! Wherever you are! |
|
quote: Ik vind het alleen zwaar kloten dat het concert van Sodom, Kreator en Destruction al om 4 uur 's middags begint. (i.v.m. F1. Gelukkig hebben we een videorecorder en gaan de race 's avonds kijken.) the only pleasure is pain |
|
Waarom altijd zo ver Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
Arme Beli Mawr. the only pleasure is pain |
|
Wie gaat er vanavond naar Pungent Stench in Nijmegen, Staddijk ?? Ik vondt ze op wacken wel OK, dus vanavond nog maar eens effe kijken BLASTBEATS FOREVER |
|
yup, ik ben er in nijmegen. |
|
Heuh !! Das de eerste !! Nog meer mensen ?? BLASTBEATS FOREVER |
|
vast wel. |
|
Ik hoop van wel, anders is dit het laatste metal-fuifje in de Staddijk. Daar schijnt het niet zo goed mee te gaan BLASTBEATS FOREVER |
|
oh... maar dat zien we vanavond wel. |
|
Ik zal er vast zijn! Het was op Wacken ook zo vet toen PS begon...Ik stond eerst met Rajacker en Dwaallie achteraan; ben toen met Raj naar voren gegaan en heb hem pas na het optreden weer gezien. HEFTIG! |
|
Ik ga naar zeker naar Hengelo waar spelen ze nog meer? Pungent Stench [Dit bericht is gewijzigd door Hub de Gallier op 27-12-2002 12:20] Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
Index / Concerten |