|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
Speulschema: 20:30 zaal open 21:30 Massive Assault 22:30 Carnal Leftovers 23:30 Murder Manifest |
|
Aanwezig. [Dit bericht is gewijzigd door Ziona op 09-04-2009 11:00] |
|
Wel zin an. |
|
quote:Entree is deal, hoe wou je rijden dan, met de wat? What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Ik heb geen fiets... heb jij nog een extra Fahrrad staan? Bruce Banner |
|
quote:Na klar, Freund. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Lain gaat naar een concert als bezoeker? Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
quote:Ligt aan wie er is als publiek. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
En vanaamd alweer schop! |
|
|
|
Murder Manifest beukt als geen ander Massive Assault dondert als een diesel truck Carnal Leftovers geniaal, leuk en lekker lomp helaas afwezig |
|
quote: Nog steeds wel maar helaarsch, meneer niet fit dus geen vervoer en zelf rijden geen zin in. Have fun allen. |
|
quote: Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
quote: Volgende week Vera dan maar? |
|
quote: Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
quote: Edit: Oeeeeh paarse avatar, moooooooi paaaaarrrrrrsss [Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 12-04-2009 8:32] |
|
Brak! Yeah! Massive Assault band van de avond! "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." |
|
quote: 2x in 1 weekend zelfs! Bruce Banner |
|
quote: What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Klein detail: ik heb geen entree betaald. ANDERS KOM IK NIET!"!!!! Bruce Banner |
|
Zwerver. [Dit bericht is gewijzigd door Schaep op 12-04-2009 22:07] |
|
quote:Welke jij vervolgens weer meeneemt zum Heimat? |
|
quote: Dan haal jij hem in Juli toch weer op? Staat dan ergens in de buurt van Krefeld. Bruce Banner |
|
Een groot metalfeest was het zaterdag! De Carnals en Massive vond ik beter dan laatst in het Popfront, kwam misschien ook mede doordat er nu geen daglicht bij was, komt het allemaal toch wat grimmer over. Zelf ook best fijn gespeeld, ondanks dat op het podium nauwelijks iets te horen was. Maar blijft lastig om voor thuis publiek te spelen vind ik, helemaal als het bijna allemaal collega-muzikanten zijn. De Carnals hebben de katten overleefd en vice versa; en de bar is weer mooi schoon. In de herfst nog maar zo'n evenement neerzetten Nergal! ~* www.SpoOken.nl *~ |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |