|
Auteur: |
|
|
Dit is de pre-flyer: entree wordt 3 euro, maar is gratis voor mensen met 80's outfit! Voetjes van de vloer! |
|
voor alle black metal groupies: irritante klootzak gaat ook draaien |
|
dat is een goede vraag. Als het om een Bon Jovi of Prince shirt gaat zou ik meteen ja zeggen. Maar Slayer of Megadeth... als het een authentiek 80's shirt is wel, is het van een album uit de jaren 90 of een reprint of alleen het logo... dan kun je vast nog wel een broek met een gat erin aan doen. Een beetje moeite mag wel he Gewoon je voorbeeld nemen aan de film Rockstar |
|
Ik heb een Megadeth shirt en een broek met gaten ook. Alleen nog een paar witte gympen ... ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
Heh jammer.. Als ik geen andere verplichtingen had ik mijn 80's thrash pakkie tevoorschijn getoverd. Foute witte sneakers onlangs nog nieuw aangeschaft.. Even vies maken "Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff" |
|
quote: Je gaat maar gewoon mee. ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
quote: Neen sorry Hoewel wij wel een goed verkleedteam zijn (denkt aan Jägermeister). Gheghe "Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff" |
|
Idd, het had zo mooi kunnen zijn. ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
quote: Ja... snik... "Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff" |
|
Zelf kan ik ook niet trouwens, weekend naar Berlijn. ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
Jammer maar helaarsch.. Berlijn... Duitsland. Geil! "Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff" |
|
Oh vet ja! Nou eerst even iemand vinden om mee te sleuren en dan zal ik er zijn, getoupeerd haar en al! |
Index / Muziek algemeen |