|
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Niets voor niets is het dan ook een zeer dynamisch werkje, gooi je er een hoop laag bij dan laat het effect zich wel raden... quote: Bekend met A Horse Called War? |
|
quote: Was er ook. Kylesa was errug lekkurrrr!! |
|
Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
DAMAD er ook maar even bijhalen dan? [Dit bericht is gewijzigd door kabukiman op 24-09-2010 22:46] |
|
Kylesa vaak gezien maar hun beste show vond ik aan het lage der A in Groningen 5 jaar geleden. |
|
Ik zal morgen mijn Static Tensions LP er eens op gooien, kan me niet al te goed herinneren hoe die nou ook alweer klinkt. Over een maandje komt de opvolger uit, "Spiral Shadow". EDIT: En dat laatste had Zelthor al gezegd.. [Dit bericht is gewijzigd door nuclearwarfare op 25-09-2010 17:26] |
|
quote: DAMAD? Hier het nieuwe nummer uit het nieuwsbericht waar ik naar linkte: http://www.season-of-mist.com/common/downloads/Kylesa/KYLESA-Tired-Climb.mp3 Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
Nou, zo gezegd, zo gedaan, en Static Tensions is toch stukken vetter dan ik me herinnerde! |
|
Ik begin die CD ook alleen maar vetter en vetter te vinden, wat een subliem werkje. Kylesa heeft toch wel een mooi plaatsje in mijn brein in het topbands-hoekje gevonden, zeker na ze in Tsjechië gezien te hebben Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
Nieuwe nummer Forsaken: http://stereogum.com/521572/kylesa-forsaken/franchises/haunting-the-chapel/ http://cdn.stereogum.com/downloader/?file=%2Ffiles%2Fmp3%2FKylesa+-+Forsaken/ Nieuwe video van Tired Climb: http://stereogum.com/539452/kylesa-tired-climb-video-stereogum-premiere/franchises/haunting-the-chapel/ Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
signature |
|
Ja, daar had ik dat van de video van! Thanks edit; trouwens, het is niet (echt) female-fronted. [Dit bericht is gewijzigd door ZelThoR op 14-10-2010 12:23] Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
nee? zijn ze met twee? signature |
|
Die nieuwe vond ik, na de eerste luisterbeurt, een beetje tegenvallen. Heeft veel minder 'ballen' dan Static Tensions. |
|
quote: Ja. Of met 3, zelfs. Current * Phillip Cope – vocals, guitars (2001–present) * Laura Pleasants – vocals, guitars (2001–present) * Corey Barhorst – bass, vocals (2002–present) * Carl McGinley – drums, percussion (2006–present) * Tyler Newberry – drums, percussion (2010–present) Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
|
|
quote:Geen bronvermelding door ZelThoR. quote:Het klinkt op het eerste gehoor wat luchtiger allemaal. Het zijn maar mpdries natuurlijk, Static Tension kwam ook beter uit de verf op plaat, in mijn beleving. |
|
Ga ik eens checken quote: Klopt! Behoorlijk psychedelisch en dat is erg wennen na het toch wel vrij brute Static Tensions. Maar, klinkt wel goed, ik geef het nog wel een paar kansen. Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
Artwork door Hypnos. Er is ook een versie met 3d artwork. Klinkt leuker dan het is waarschijnlijk. |
|
Aaaah, toch wel netjes, deze. Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
Ik vind de nieuwe minder lomp dan de vorige, maar niet minder bruut. Hele fijne plaat www.myspace.com/fuckshopgrindcore www.myspace.com/carnalleftovers bier zonder alcohol is als een bh aan de waslijn- al het goede is eruit |
|
Zo, wat een vette plaat weer |
|
Hij wordt beter bij elke luisterbeurt. Nummer 5 'Don't look back' doet mij aan altijd aan de Smashing Pumpkins denken. |
|
Is dit op CD wel leuk? Live ben ik na twee nummers afgetaaid. You have time. You are doing fine. |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |