![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Jij herkent nog geen normaal gedrag als het je in je ballen ramt, melkmuil. Ga eens ergens anders lopen trollen of zo. She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. ![]() |
|
quote: ik slik je ook ![]() signature ![]() |
|
Kijk mama een 2de mental op het forum....Jottum ![]() Internet is gaaf, ik kan mensen blokkeren, bannen en deleten!! | http://www.brutal-network.nl | http://www.snakes-reptiles.com ![]() |
|
quote:wie kaatst kan de bal terug verwachten, hork, volgens mij begon jij namelijk.maar goed, zo ben jij nu eenmaal hier. ik lees al eventjes mee hier en nu had ik zin om wat te posten. Fuck You All !. ![]() |
|
Knul, dat was een commentaar gericht tegen silence aangaande een ander forum, had niks met jou te maken. Of heb je een god-complex? She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. ![]() |
|
quote:ja, maar wat kan jij WEL hebben? Beroepschagrijn. ![]() |
|
Goed ONTOPIC weer.... Internet is gaaf, ik kan mensen blokkeren, bannen en deleten!! | http://www.brutal-network.nl | http://www.snakes-reptiles.com ![]() |
|
quote:Welkom ![]() ![]() |
|
Wat ik niet kan hebben is als mensen me zonder aanleiding gaan lopen uitmaken voor paardekop of wat dan ook. Ik zie niet in waarom mij dat een chagrijn maakt, maar goed. Welkom en zo. She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. ![]() |
|
quote: [Dit bericht is gemodereerd door Greycloak op 21-05-2009 12:35] Fuck You All !. ![]() |
|
quote:haphaphap. Maar goed, ik heb je gewoon nog nooit een positief iets zien posten. ![]() Voor de nieuwelingen: U zijt gewaarschuwd! (om toch maar OT te blijven?) @ kadavertje: Je wel een beetje inhouden he? als nieuweling. ![]() |
|
quote: [Dit bericht is gemodereerd door Greycloak op 21-05-2009 12:36] Fuck You All !. ![]() |
|
quote:*strooit wat bloemetjes in den rondte voor de nieuwkomers* [Dit bericht is gewijzigd door Greycloak op 21-05-2009 12:36] She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. ![]() |
|
Is het weer gezellig hier? ![]() Welkom KadaverXgeval ![]() ![]() |
|
quote:As always. ![]() Welkom, N00b! ![]() What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit ![]() |
|
Daaaag n00bz ![]() Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. ![]() |
|
quote: ![]() ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... ![]() |
|
Haai XkadaverX. Op de één of andere manier lijkt het of ik je al ken ofzo, hehe. ![]() En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. ![]() |
|
quote: Dan moet je eens buiten het onzin-gedeelte komen. En welkom aan alle nieuwe forumbezoekers. ![]() |
|
quote: +1 quote: +1 ![]() Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! ![]() |
|
hey altx! ![]() Fuck You All !. ![]() |
|
quote: Zeg, ken ik jou niet ergens van? Je komt me zo bekend voor... ![]() Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! ![]() |
|
![]() ![]() Fuck You All !. ![]() |
|
Woonplaats: dorpje in de buurt van waalwijk Leeftijd: 14 Relatie: geen Bier of whisky: bier Thee of koffie: koffie Favoriete bands: Amon Amarth, eluveitie, Frost Like Ashes, Impending Doom, My Silent Wake, Dethklok en nog veel meer. Hobbies: Muziek luisteren, computeren, voetballen, fietsen Opleiding: Havo Gelieve ook een foto te posten daar doe ik nie aan ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |