|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
Al wel op de pc, nog niet beluisterd. ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
Achja, na een paar nummers heb ik dit ook wel weer gehoord eigenlijk. Dan luister ik liever een band als Guttural Secrete. |
|
Langzaam? Nha joh .. eeeggg nie |
|
quote: |
|
Maar inderdaad wel erg fijne grafherrie dit. |
|
quote: Kudo's voor het woord 'blubberen'!!! :') Je moeder. |
|
Vette hoes. |
|
Die nieuwe tracks zijn belachelijk vet De gitaren hadden wel wat luider in de mix gemogen, maar de productie zal op een nieuwe full-length sowieso beter zijn. I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
Heb je toevallig een linkje om de promo te delen? Ik ben wel beniewd naar wat nieuwe nummertjes. |
|
Nieuw materiaal? Even zoeken dan. Blubberslamdeath is wel een mooie omschrijving ja |
|
Zoek even op slaande brute dood blogspot Cephalotripsy is met afstand de beste band uit dat slam death-gedoe. Er zijn nog een aantal andere goede bands (Condemned, Abominable Putridity, Vulvectomy, Cerebral Incubation en natuurlijk Devourment) maar Cephalotripsy heeft echt iets 'extra', wat het een stuk zieker en bruter maakt. Heerlijk gons-effect ook op de productie. I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
Zalige band. Toen ze in de Little Devil speelden als afterparty van Neurotic DF paar jaar geleden waren ze echt überbruut. |
|
Schop, omdat die full-length heerst en blijft heersen, terwijl ik veel andere deathmetalbands beu ben. Heeft deze formatie al nieuw werk in de planning staan? Ik zag dat er een split was, maar daar staan de nummers op van de 2008 Promo. Ik zie trouwens dat de zanger nu bij Disgorge zit. Goede zet. I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina |