|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Crematory - Alone Life doesn't get much better than this! |
|
Witch - Seer |
|
Smeep - dopesmoker signature |
|
|
|
Sworn - The Beauty Of My Funeral |
|
Behemoth - inauguration of scorpio dome. Life doesn't get much better than this! |
|
chaos moon - origin of apparition signature |
|
...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
hehe Deathgate Arkanum - Stillhallen signature |
|
the cold, suffocating dark goes on forever, and we are alone. |
|
"Most people say that they are thinking while they are merely rearranging their prejudices" |
|
...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
ZOGVERDOMME nibdem - forgotten silence [ep] signature |
|
quote: Lol, jij komt in mijn plaats ? had eigenlijk eerst een split met ze afgesproken, maar maak er nu toch maar een EP van... Alhoewel ik hun muziek zeer goed te pruimen vind NP: nog niks, zometeen even () van Sigur Ros opzetten. Why doesn't my music get me all the chicks? |
|
the cold, suffocating dark goes on forever, and we are alone. |
|
signature |
|
quote: Aha, Nacht had het al over iemand uit Holland die ook al een split met ze wou opnemen, maar hij zei niks meer van ze te horen, dus vond het hij eventueel het goed als ik dan jouw plek in zou nemen... NP: Trespasserz - Zero Signal Jep, weer een darkcore avondje. |
|
Orcustus - Orcustus Het album kan mij geenszins boeien eigenlijk.. I didn't want any flowers, I only wanted to lie with my hands turned up and be utterly empty. How free it is, you have no idea how free. The peacefulness is so big it dazes you. - Sylvia Plath |
|
quote: het is dan ook een kutcover signature |
|
quote: Oeps, ik dacht dat ik al had verteld dat ik niet zou doen... Ach, ze weten het in ieder geval. Met welke band doe je die split... linkje ofzo? NP: Sigur Ros - Untitled 1 () Why doesn't my music get me all the chicks? |
|
Ufomammut - Stardog |
|
quote: Awel het word dus een split van Sancta Poenas en Coldheart Minor (mijn band dus). De nummers willen al aardig vlotten en ik ga verklappen dat het een soort soundtrack\klassiek achtige mix word van bands als Wolves in the Throne Room en Amesoeurs. Hopelijk kan ik nog op tijd iemand vinden voor wat female vocals. NP: Iets van Lower Frequenciez |
|
Ok klinkt tof, welk label gaat het doen? Why doesn't my music get me all the chicks? |
|
Daar hebben we nog geen flauw idee van. We zijn wel opzoek naar een label, en hopelijk kan ik dan stiekem al een beetje meeliften op het succes van Sancta Poenas. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |