|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Mij eerst voor gaylord uitmaken en daarna je reply veranderen, wie is nou hier de gaylord. |
|
quote: Bruce Banner |
|
quote: Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
Kutband Nightshade & devil root. Wolfsbane & eye of newt. Round and round and round and round we go |
|
O. Wil je muilperen? |
|
quote: +1 = nl. enorm fantasieloos dat niet veel goeds belooft voor de muziek. The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Ik ben benieuwd. Met Mark Brekelmans in de gelderen dan moet het toch wel wat zijn ` |
|
Die plaat is een knaller!! geweldig!! heb em vandaag binnen gekregen en ben zeer verrast, |
|
jaja: quote:Je had hem eerst gedownload? |
|
Haha moet ergens beginnen he!! maar hijs nu binnen in orginele verpakking haha. |
|
Haha ik werd laatst aangesproken door iemand van die band in de kroeg. Hij vertelde dat ze de metalscene in NL maar niks vonden en liever in buitenland speelden zoals Duitsland. Ze staan ook in Popfront binnenkort, op dat nieuwe festivalletje. Ben benieuwd |
|
quote: Je hebt hem zeker gekregen in ruil voor een lovende post of nie dan? |
|
Current tour dates: 29/10/09 - Poppodium LVC - Leiden - Holland 30/10/09 - Rock Cafe Backstage - Nijmegen - Holland 31/10/09 - Poppodium De Kelder - Amersfoort - Holland 14/11/09 - De Rots - Antwerp - Belgium www.myspace.com/edgeofserenity |
|
Funeral Nation Tour 2010 Benelux als main-support voor Marduk. 24.01.2010 Vosselaar - Biebob (BE) 25.01.2010 Nijmegen - Doornroosje (NL) 26.01.2010 Zwolle - Hedon (NL) 27.01.2010 Rotterdam - Baroeg (NL) www.myspace.com/edgeofserenity |
|
Gaan die optredens wel door? |
|
quote: Yes! Nieuwe leden doen wonderen! |
|
... eerst maar eens zien dan, na al die last minute afzeggingen om vage redenen steeds. |
|
quote: Dont worry! |
|
Zijn jullie wel een beetje lief voor Ingmar? BIER,PILS,KOUWE KLETS,PROOST |
|
quote: Zeker! Ingmar is in goeie handjes! haha. |
|
Oooooooooooowkidoooooooooowki BIER,PILS,KOUWE KLETS,PROOST |
|
quote: LOL, wel een terechte vraag, kan me trouwens indenken dat boekers zich wel 2 keer achter de oren krabben voor ze Edge Of Serenity boeken, misschien een nieuwe bandnaam nemen? Boeiender |
|
quote: Mooi want ik sta bekend om een ferme linkse Heroin is sooo passé, it's CAKE at the moment. A DIRTY MIND IS A JOY FOREVER |
|
quote: Maak je geen zorgen! et gaat goed met de band en qua boekers is er geen enkel probleem hoor! Integendeel zelfs |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina |