|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
owja.. IK NECROMANTICA Heaven, once so proud, look as it comes down |
|
klote waarom nu in arhnem, mijn auto is nog steeds naar de klote. Houwitzer staat nogwel op mijn live verlanglijstje. |
|
Wie is er ? IK NECROMANTICA SNAGGER MR.X / HERR. GERBEN Ik, Wil Schuurman |
|
heers! |
|
ja, wrijf het er maar in. Ik ben ziek GODVERDOMME!!! |
|
hmm.. jammers.. aniewees; beterschap Ik, Wil Schuurman |
|
tnx, en veel plezier. Doe theo de groeten van me. |
|
theo van eekelen ? Ik, Wil Schuurman |
|
Rajacker: BETERSCHAP theo??? [Dit bericht is gewijzigd door NecRomantica op 22-03-2002 13:50] |
|
quote: theo ----> bassist van judgement day / houwitser Ik, Wil Schuurman |
|
yep theo van eekelen. Da's onze vroegere bassist. |
|
ok.. |
|
vroegere ? oh oeps... die bovenstaande quote is dus vaud... Ik, Wil Schuurman |
|
al een behoorlijk tijdje niet meer. Hij heeft ons verlaten omdat hij het met houwitser enorm druk had. |
|
IK NECROMANTICA SNAGGER ik ben bang dat het daarbij blijft, en dat MR. X toch niet meegaot Ik, Wil Schuurman |
|
Zo, dat wordt gezellig! |
|
Haha... vast wel hor! Ik, Wil Schuurman |
|
Herr Gerben gaat gewoon mee! en gezellig word t zeker |
|
Ah, ik zie het al. Waarschijnlijk zal er bier zijn? Jammer dat Houwitser live zo kut is. Althans, dat waren ze vroeger... |
|
quote: En nu nog steeds.. 'k Heb ze een maand of zo geleden gezien en' k vond ze Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you... |
|
hahaha veel bier.... ach, ik vin houwitser ook niet excht leuk Heaven, once so proud, look as it comes down |
|
Doe eens effe een tijdschema'tje van vanavond VUIGje... |
|
Heb ze al gezien In Manifesto, Hoorn. Visit the Sacrilegious Mind and download the master samples... |
|
Heb ze al gezien In Manifesto, Hoorn. Visit the Sacrilegious Mind and download the master samples... |
|
Twee keer? |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Concerten | Volgende pagina |