|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
Aanwezig! |
|
@ Grey: Je laat nog ff weten hoe laat ik aanwezig moet zijn? |
|
quote:Juup, je weet al van meerijden met Zillah en Miguel? Er volgt nog een tijd dat we je van het station oppikken. Slaapplek nog nodig? What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Voor een last-minute gig was het gisteren avond best wel druk! 95 betalende bezoekers. Dictated was erg goed en hun nieuwe nummers klinken echt bruut!! Escutcheon is een vette band maar het geliud was echt fucking slecht vergeleken met Dictated...persoonlijk vond ik het echt een slecht geluid. God Dethroned had echt een super geluid, Susas deed voor haar 2e gig met GD erg goed het publiek deed lekker mee. Ook nog een goede set list!! Hulde!!! Verder was het een zeer geslaagde avond En de metal doet het weer goed in Hoogeveen |
|
quote: De hele zaal kon dat wel kon beamen, dat het geluid barre slecht was. Al met al wel een gezellig avondje! |
|
|
|
Bert das snel! mooijuh foto's hoor bedankt en tot de volgende keer |
|
Godver, wat was ik blij dat er om 0120 nog een trein ging... waren verkeerd gelopen en tot 0730 in Hoogeveen zijn leek me niet echt een fijn vooruitzicht Maar was verder een mooie avond |
|
Zeker een geslaagde avond. Tof ook dat heel Erebus ook van de partij was, was een gezellige boel! My friend, watch out for traitors... |
|
Mooie avond was het. Bij deze ook maar weer de aankomende metal gig van het podium presenteren. Dirty Bird Studio for recording, mixing, mastering for CD & vinyl, re-amping, drumediting |
|
Dirty Bird Studio for recording, mixing, mastering for CD & vinyl, re-amping, drumediting |
|
"Met een blik op oneindig bijt zanger/bassist Ruud Mensink..." Oei oei, foutje... Ruud zingt al een behoorlijke poos niet meer in Dictated. Sven, voorheen alleen bassist heeft nu ook de zang op zich genomen. My friend, watch out for traitors... |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Concerten | Vorige pagina |