|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
Trok Tony het een beetje om 2 shows te doen (toch) |
|
zo dat was een leuk feessie, alleen jammer van de geluidsman... de kickdrum hoorde we in ieder geval wel.... desndanks..ATHEIST |
|
Atheist was te gek, Obscura was te gek, Gnostic vond ik wat minder. Mooi en gezellig dagje daar in Zaandam! |
|
ATHEIST blijft gewoonweg geniaal, op CD zowel als live...volgend jaar weer met de nieuwe CD!!! OBSCURA erg goed live, alhoewel het niveau van de 2e plaat live niet gehaald (kan) worden...erg jammer van de geluidsman, alleen met doppen in was het redelijk te volgen! GNOSTIC wederom goed live, alleen als je de CD (nog) niet kent, kan ik me voorstellen dat deze muziek live moeilijk te volgen is...voor iedereen die Atheist een warm hart toedraagt, zou ik deze plaat zeker adviseren. Daar de nieuwe Atheist CD pas voor het voorjaar van 2010 gepland staat. En wederom ...erg jammer van de geluidsman, alleen met doppen in was het redelijk te volgen! Verder gezellig druk en mooi op tijd weer thuis... Kan niet wachten om Atheist weer live te beleven. PS: nog een Engelsman gesproken welke helemaal uit Manchester kwam om Atheist te zien...dacht dat ik al ver moest reizen Wie is toch die man die elke zondag het eigen vlees komt snijden! |
|
Woehee!Wat een gezellig avondje was me dat zeg! Gnostic was bruut,geuild bwah! Obscura geweldig. Atheist helaas maar 1nummer meegepikt. Was te gezellig met de gasten van Obscura. =) |
|
quote: Gnostic was live inderdaad moeilijk te volgen voor me. Heb dus maar meteen de cd aangschaft. En die geluidsman.... aaarrrggghhh het leek wel of ie dacht met brute death metal te maken te hebben. De drums tijdens alledrie de bands veel te hard, gitaarsolo's nauwelijks te horen en het duurde een aantal nummers tijdens Obscura voordat eindelijk de bas goed te horen was. [Dit bericht is gewijzigd door Marcel H. op 10-08-2009 14:52] Yesterday is dead and gone, tomorrow is out of sight. |
|
Atheist liet de jonkies weer even zien hoe het moet..wat een klasbakkenband zeg..Kelly zag er na de show -direct erna naar de merchruimte- uit als een afgematte, afgeleefde junk met zijn 3 lagen wallen onder zijn ogen. Gnostic was ook vrij goed; ik ben geen fan van de zang, maar het klonk wel lekker vanaf een nummer of 4. Obscura viel me op dat het nogal eens onstrak was en door het slechte zaal geluid waren nummers zelfs slecht herkenbaar al was JPT erg vet bezig -evenals Tony Chap-Choy overigens-. [Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 10-08-2009 17:59] The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Beetje spuit-elf misschien, maar omdat het even duurde voor ik ruim 90% van de plaatjes had weggemieterd, nu alsnog mijn foto's van de avond, voor wie er nog interesse in heeft. Het licht bij Gnostic en Obscura was slecht, maar bij Atheist een stuk beter, dus daar zitten wel wat aardige bij: http://home.unet.nl/martin/atheist/atheist.html |
|
Jij hebt dan flink lopen schieten Martinator Ikzelf heb alledrie de bands gefilmd, afgezien van Obscura's slechte geluid verder geslaagde opnames The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote: Tja, 2665 foto's - lang leve m'n 32G CF card Ik was de kleerkast met Stars&Stripes bandana. Twee vrienden van me hebben ook video- en geluidsopnamen gemaakt (video op Chris Baker's camera en geluid via soundboard en op eigen recorder) en dat lijkt ook allemaal goed gelukt, vooral bij Atheist. |
|
Atheist was duidelijk de band! Lekker showtje was dat. Obscura was wel ok, maar verder niet boeiend. Af en toe niet bepaald strak spel. Gnostic vond ik drie keer niks. Teveel gepingel enzo. |
|
quote: 2665 foto's van afgelopen zondag? Dat meen je niet quote: Kunnen ze een beetje monteren? Dan kan je er een multi-angle van mijn en hunnie's opnames maken [Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 15-08-2009 1:13] The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Obscura slecht?? Moet ze straks in Hedon nog gaan bekijken. Jeroen ken ik persoonlijk, dus hoop voor hem dat het wel goed gaat daar. 't Is echt een perfectionist. the only pleasure is pain |
|
Overigens vond ik Obscura helemaal niet slecht, alleen het geluid was niet geweldig en ze hadden ook monitor-problemen. Gnostic had daar nog meer van te lijden, naast de onbekendheid bij het publiek. De zanger kan ik nog steeds niet echt pruimen bij de muziek, maar de nummers zijn meest wel erg gaaf. quote: Jep - Chris had me gevraagd foto's te maken en voor de band doe ik wel extra m'n best, ook met dat licht quote: Zekers, dat kunnen ze! Moeten we alleen de opnamen met Chris' camera er nog bij krijgen. |
|
quote: Had je niet beter zelf ook kunnen filmen? Met zoveel snapshots heb je in principe al filmpjes. headphonical award for sensational quality and highest inspirational merits |
|
quote: Ach, ik wist dat er al minstens 3 videocamera's zouden zijn en van al die foto's lukt onder die omstandigheden toch maar een procent of 10 |
|
Opzich viel qua licht nog bewst mee. Ik heb geen problemen gehad met het licht. Heb vaak met veel slechter te maken. www.metalkrant.net | Metalkrant, de online krant voor heel headbangend en moshend Metalland. |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Concerten | Vorige pagina |