|
Auteur: |
|
|
quote: Superband. Heb ze een jaar of twintig geleden in De Bliksem in Brummen zien optreden. Vooral gaaf hoe de zanger de gitarist altijd in de zeik nam, en de vete die ze hadden met de Böhse Onkelz, met b.v. als gevolg een nummer als "Warum gibt es Köln?" Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
quote: Wat lul jij nou weer, de Onkelz kwamen uit Frankfurt. "Warum gibt es Köln" gaat over de normale rivaliteit tussen Düsseldorf en Keulen. Net als Amsterdam en Rotterdam hier. Of Demtâh en Zwolle. Maarre, Die Toten Hosen, geweldige band! Bareuh... |
|
quote: O? Dan heb ik dat verkeerd begrepen. Maar er was altijd wel een bult gezeik tussen Onkelz, Hosen en Ärzte als ik het me goed herinner. Toen in De Bliksem was die zanger in elk geval flink tekeer aan het gaan over de vermeende extreem rechtsheid van de Onkelz. Alsof dat ons Brummense en omstreekse boeren wat kon verrekken. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Ja, dat gezeur altijd tegen de Onkelz. Ik vind ze allebei erg goed, overigens. Bareuh... |
|
quote: Ik ok. Al vind ik m.n. de latere Onkelz nog een stuk beter dan de Hosen. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
quote: Homo. Bareuh... |
|
quote: Erectus. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Juist. OT: De nieuwe clip: Bareuh... |
|
Mooiste plaatje van de Hosen blijft toch wel die met Opel-Gang/Eisgekühlte Bommerlunder. Mooi smerig geluid hadden ze toen ook nog. Dieptepunt vind ik "Willi's weisse Weihnacht", verschrikkelijk. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
quote: Hehe, die staat ook op de Opel-Gang LP. Bommerlunder alleen op de single. Heeft ook een gave clip overigens. Bareuh... |
|
quote: Ben je nu niet in de war met "Willi muss ins Heim"? Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
quote: Oeps, je hebt gelijk... Bareuh... |
|
Ik blijf Kein Alcohol toch wel een geniaal nummer vinden eigenlijk. het is gewoon zo herkenbaar Rebel without a sauce |
|
Vanmorgen op de fiets weer eens willekeurig door wat nummers gegaan: - Hier kommt Alex - Wünsch dir das - 10 kleine Jägermeister - Bayern (!) - Sascha ein aufrechter Deutscher etc. Maatschappijkritisch, zonder prekering over te komen. Ook met de nodige zelfspot (intro en outro Jägermeister) Tsja, Onkelz vs. Troopers Onkelz vs. Hosen ... Boeit niks, afhankelijk van de stemming kan ik alle drie de bands meer dan prima verdragen. 10.10.1942 - 20.11.2011 |
|
Ik heb ze al jaren niet meer gevolgd, maar kan altijd nog erg genieten van de "Live... Im Auftrag des Herrn" plaat. "Paradies", "Hier Kommt Alex", "Alles aus Liebe", allemaal regelrechte klassiekers. |
|
|
|
JBO is het allervervelendste was ik ooit in mijn leven heb gezien. http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
JBO vind ik dan weer niks... Bareuh... |
|
Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
Index / Muziek algemeen |