|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
In dat geval refereer ik naar "niet". Bruce Banner |
|
Maar een "poging tot" ga ik wagen, et tu? What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
We zullen zien. Bruce Banner |
|
Goed, en nu weer ontopic graag. ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
Flikker op. Bruce Banner |
|
Nee, jij. ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
quote: En? How Will I Laugh Tomorrow When I Can't Even Smile Today |
|
quote:Zie wel, vond vorige week De Zolder wel weer even erg relaxed eigenlijk. Ze hebben nu guppies in een koffiezetter. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote: :') Oja, ik ben er niet. Mag niet van mama. ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
quote:Jammer dat, doen we dat biertje wel elders een andere keer. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote: Dat bedoel ik niet De zolder, daar ben ik al lang niet meer geweest zeg. En dat gaat em vrijdag ook niet worden denk ik. We gaan of met de laatste trein/bus of met de motor terug dus... En de volgende dag weer in Sodom. How Will I Laugh Tomorrow When I Can't Even Smile Today |
|
quote:Wabbedoeljedan? En SMOA, uiteraard wel weer. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Ik neem iemand mee die het slecht gaat trekken, haha. |
|
Waar was iedereen dan ????? Ik had iets meer bezoekers verwacht op de vrijdagavond. Desalnietemin prima sfeertje, Gorod viel niet tegen mede door het prima geluid. Immolation blijft een unieke band, eigen stijl en sound, ook hier was het zaalgeluid dik in orde, jammer dat gitarist Bill Taylor het laatste gedeelte van het optreden moest missen wegens ademhalingsproblemen. Desondanks bleef het geheel overeind. In Februari/Maart komen ze weer terug, ditmaal met nieuwe nummers |
|
quote: ja ik vroeg nog aan Ross later wat er precies aan de hand was. gewoon moeilijk ademhalen ofzo ja het was ook warm best wel/ IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Concerten | Vorige pagina |