|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: vorig jaar tussen de 138 en 188 euro. (vorig jaar 138 euro gepint aan munstjes en op dag van vertrek 50 euro gepint, altijd handig dat internet bankieren) Als ik dat vergelijk met een weekje metalcamp dan valt het nog best wel mee. (rond de 250 euro) |
|
'Mysterieuze superband op Lowlands' Uitgegeven: 13 augustus 2009 09:59 AMSTERDAM - Het gat in de programmering van het Lowlands festival houdt de gemoederen in muziekland flink bezig. Hardnekkige geruchten doen te ronde dat de geheimzinnige superband Them Crooked Vultures zaterdagmiddag als surpriseact een show gaat weggeven tijdens het driedaagse popfestival. Dit nieuws zingt al langer rond op verschillende muziekblogs. DJ Eric Corton vertelde in zijn 3FM-radioshow dat hij zijn schoen op zou eten als deze nu mysterieuze band niet op het podium van het festival zou staan. De geruchten nemen toe nu het Belgische festival Pukkelpop, dat in hetzelfde weekeinde plaatsvindt als Lowlands, ook een verrassingsact heeft aangekondigd. Dave Grohl De supergroep Them Crooked Vultures bestaat uit Josh Homme, zanger/gitarist van rockband Queens of the Stone Age, Dave Grohl voormalige drummer van Nirvana en voorman van de Foo Fighters en John Paul Jones, basgitarist van de legendarische rockband Led Zeppelin. Het bestaan van de band werd lange tijd geheim gehouden. Filmpjes Zondag traden de muzikanten voor het eerst op in de Verenigde Staten, zo melde de muziekblog Stereogum. Niemand mocht tijdens het optreden filmen dus er zijn momenteel alleen maar youtube-filmpjes van de band. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Hoeveel geld zou 3fm betalen om mee te mogen profiteren van deze publiciteit? We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno. |
|
Fucking mooi weekend gehad. Hoogtepunten: Hank III & Assjack ( !) , Aux Raus, The Prodigy, HEALTH en Bon Iver. En de Grolsch beugelbar en de koelservice natuurlijk. come down easy || http://www.last.fm/user/Panzerke |
|
Zo dat was weer erg gaaf Hoogtepunten: Snoop Dogg, The Prodigy, Faith No More, Paul Kalkbrenner, Speedy J en The Darkraver |
|
Voor degene die zich afvroeg wat zo'n weekendje nou kost: 80 muntjes heb ik er doorheen gejast, van €2,40 per stuk. De kunst is om in muntjes te denken en niet in euro's. Hoogtepunten: Aux Raus! Ghinzu, Vitalic, Nina Kinert, Snoop Dogg en de camping. De camping blijft altijd het leukst. |
|
nevermind. [Dit bericht is gewijzigd door Snaack op 24-08-2009 18:33] |
|
Zag gisteren een deel van het optreden van Grace Jones op teevee, geweldig optreden. |
|
Zo, ook net terug van m'n eerste Lowlands.Zeer goed bevallen! Hoogtepunten: Opeth, The Prodigy, Noisea en Enter Shikari en een stel dj's waarvan ik de naam niet meer weet Allemaal erg relaxed, volgend jaar weer www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies." |
|
Wat was de mysterieuze superband? "Most people say that they are thinking while they are merely rearranging their prejudices" |
|
Them Crooked Vultures. Ik hoorde dat half Lowlands ze wilde zien en dat het een redelijke chaos was hehe. |
|
quote:ja was veels te druk bij die tent, heb een paar paar nummers buiten geluisterd maar ben toen afgehaakt, niet mijn ding. |
|
quote:Zelfde hier. Meer de hype.. niemand kende de muziek, en alsof je buiten de tent er iets van mee kreeg om te kunnen oordelen www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies." |
|
Ik kwam later aan bij de verdomde gieren: er was al een hele stroom afdruipers op gang gekomen. Stond net buiten de tent en vond het wel vermakelijke muziek. Dave Grohl zit nog steeds op dezelfde manier achter zijn drums: op het scherm leek het afentoe net of the videoclip van Smells like teenspirit werd vertoond Al met al een zeer geslaagde editie. Opeth was cool, Hank William III erg verrassend (en goed), het dansende bos bij de Lima was weer sprookjesachtig. (Een journalist van NRC-Next denkt dat dat iets nieuws is; dan was hij vorig jaar blijkbaar niet bij de Russian Disco). Lekker gedanst (vond ik zelf: of de rest van de wereld het kan aan zien durf ik niet te zeggen) op de Prodigy en in de Bravo, Lima en de 24-uurs-tent. La Caravane Passe was ook erg gaaf. Heb te veel gezien om op te noemen eigenlijk. En continu heerlijk weer en de buurvrouw nog geholpen met de ducttape [Dit bericht is gewijzigd door White Tree op 26-08-2009 0:19] ...the man on moon smiles and he says: www.audiovisueelontwerp.nl & www.soundclick.com/bands/5/extinguishedfire.htm |
|
Jazeker... vooral de 24u tent was geniaal! Vanaf dat hij open ging tot je niet meer kon daar een feestje bouwen! |
|
Lowlands 2009 was super vet! Hoogtepunten: Basement Jaxx, The Prodigy, Kyteman, 2000 and one, Speedy J., DCV, Artic Monkeys, Kaiser Chiefs en natuurlijk het weer, de mensen en de Jack Daniels in de guest-area! Volgend jaar zeker weer! |
|
Niemand die Faith No More heeft gezien? Boeiender |
|
quote:Uiteraard wel, van buiten de tent. Vond het goed. Tikje pijnlijk.. Mike Patton sprak het publiek tot tweemaal toe als Pukkelpop aan. De toetsenist corrigeerde het even subtiel erna.. hehe. www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies." |
|
quote: Bijna net zo erg als in het gebrekkig kijk-jongens,-ik-kan-Duits! beginnen met aankondigen "Most people say that they are thinking while they are merely rearranging their prejudices" |
|
Ik heb FNM op Sziget gezien. Mijnheer Patton was helaas te dronken om nog zuiver te kunnen zingen, wat bv "Easy" tot een beschamende vertoning maakte. |
|
op lowlands was hij iig in topvorm. megavette show! |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Concerten | Vorige pagina |