IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Auteur:
Topic : HOMM IV Vorige pagina
Muilkorfje
Usericon van Muilkorfje
Posted 20-08-2002 21:59 by Muilkorfje Wijzig reactieProfiel van MuilkorfjeQuote dit bericht

Hmm funky.
Stond er nix op 1 van de vele HoMM boards?
Of bij de faq?


Ik heb 1.3.0.1


MetalfanBlackness
mfbforum.tk
Usericon van MetalfanBlackness
Posted 20-08-2002 23:45 by MetalfanBlackness Wijzig reactieProfiel van MetalfanBlacknessQuote dit berichthttp://forum.metalfanblackness.com

Dan heb je hem vast al gepatched

Je moet goed weten welke versie je hebt (uit welk land voordat je gaat patchen)
meestal UK of US

US: http://www.3do.com/support/pc_support.shtml?PAGE=pc/heroes/h4/h4_13_patch.htm

UK of andere: http://www.3do.com/support/pc_support.shtml?PAGE=pc/heroes/h4/h4_nonUS_patch.htm

ps. er staat een beschrijving bij hoe je erachter komt welke het is...


What is this hell you have put me through, Do as I say not as I do, pushed onto me what's wrong or right, hidden from this thing that they called live, Mijn forum


ENGL
Usericon van ENGL
Posted 23-08-2002 18:42 by ENGL Wijzig reactieProfiel van ENGLQuote dit bericht

Ok, eindelijk mijne pc weer thuis.
Ik heb HOMM 4 er nu af gezwierd, ik ga het binnenzeerkort terug installeren, maar dan zonder de crack, en rechtstreeks proberen updaten, miscchien dat het daaraan ligt dat de versie nie klopt ofzo, want ik heb gekeken in mijn regedit en er stond wat er moest staan.

Nogmaals bedankt voor de hulp!


"I think he looks like a bird who swallowed a plate, Mylord"


polinco
Usericon van polinco
Posted 25-08-2002 12:01 by polinco Wijzig reactieProfiel van polincoQuote dit bericht

Om een of andere reden pakt mijn monitor geen 1024x768, dus da's mooi kut Ik hoor wel geluid en zo, maar ik heb totaal geen beeld. Is trouwens niet alleen met HOMM4, maar met alle applicaties.

Oh well... dan maar terug naar deel 3, ik betwijfel zowieso of ze die kunnen overtreffen. Necropolis legers met 60 vampire lords heerschen!


Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 25-08-2002 13:08 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

quote:
Op 25 augustus 2002 12:01 schreef polinco het volgende:
Om een of andere reden pakt mijn monitor geen 1024x768, dus da's mooi kut
Lijkt erop dat je niet de juiste drivers voor je videokaart dan wel monitor hebt geinstalleerd?

Iig, IMO is Heroes 3 niet overtroffen. Tuurlijk ziet deel vier er mooier uit, er zijn nieuwe creatures, het slagveld is wat groter, de maps zijn groter, er zijn leukere artifacts en een heel nieuw skill systeem EN je kunt nu ook je heroes zelf op het slagveld gebruiken (en ze zijn behoorlijk stoer) maar toch... de verschillende 'town factions' zijn dermate door elkaar gehusseld dat het een beetje een eclectisch zootje is geworden (in Heroes 3 was het toch duidelijker wat je speelde; Undead of Rampart of zo, was wat leuker om partij te kiezen zeg maar) en op een gegeven moment wordt een map echt een 'drag' omdat nòg eerder dan bij Heroes 3 duidelijk wordt of je hem gaat winnen of niet.


Snagger
Algemeen directeur KPR
Usericon van Snagger
Posted 25-08-2002 16:08 by Snagger Wijzig reactieProfiel van SnaggerQuote dit bericht

Kan iemand 'em voor mij backuppen mijn cdbrander is kapot !!


Ik, Wil Schuurman


ENGL
Usericon van ENGL
Posted 25-08-2002 20:54 by ENGL Wijzig reactieProfiel van ENGLQuote dit bericht

Ik heb nog weinig ervaring met IV, maar ik vond het wel tijd voor wat verandering. Er zijn zoveel meer mogelijkheden om je spel te spelen (oa. door de heroes die zelf vechten en zo), HOMM III heb ik nu wel gezien, en ik won toch altijd...Tijd voor een nieuwe uitdaging en hopelijk intelligentere computer tegenstanders.
In ieder geval vind ik de factor geluk in HOMM III te groot, iets zeer onnozel kan gans het spel veranderen en om zeep helpen, dat vind ik weinig realistisch.

Ok, nu tijd om de patch nog eens te testen...


"I think he looks like a bird who swallowed a plate, Mylord"


ENGL
Usericon van ENGL
Posted 25-08-2002 21:00 by ENGL Wijzig reactieProfiel van ENGLQuote dit bericht

Yesssssssssssssssss!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
(Het is dus gelukt)
Het was dus gewoon door de crack dat het niet ging. Ik moest eerst updaten.



"I think he looks like a bird who swallowed a plate, Mylord"


Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 25-08-2002 21:42 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

quote:
Op 25 augustus 2002 20:54 schreef ENGL het volgende:
In ieder geval vind ik de factor geluk in HOMM III te groot, iets zeer onnozel kan gans het spel veranderen en om zeep helpen, dat vind ik weinig realistisch.
Dat is waar, al moet ik zeggen dat ik zwarte draken toch al niet realistisch vind dus ben ik dan bereid om een op de koop toe te nemen maar iets onnozels, een item dat je vindt, een spell in je mage guild of iets nog veel ergers kan je hele potje om zeep helpen ja. Helaas is dat in IV ook nog zo. En de AI laat het wederom behoorlijk afweten, het komt zelfs voor dat je battles op geen mogelijke manier weet te winnen, behalve als je quick combat aanzet, dan win je het opeens wel. En dan met andere battles verlies je in quick combat maar als je het dan zelf doet lukt het wel; raar. Ook heel vaak doet de computer echt DOM in battles, heroes lopen maar wat heen en weer te zeveren op de adventure map en zo is er nog meer. Wat dat betreft is multiplayer toch echt het leukst.


ENGL
Usericon van ENGL
Posted 25-08-2002 23:23 by ENGL Wijzig reactieProfiel van ENGLQuote dit bericht

quote:
al moet ik zeggen dat ik zwarte draken toch al niet realistisch vind


Daar heb je wel een punt. Nu wordt het trouwens wel erg tijd voor de multiplayer patch. Enkel in de software industrie kan dat gebeuren.


"I think he looks like a bird who swallowed a plate, Mylord"


Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen