|
Auteur: |
|
|
Waarom is er nog geen Topic over deze geniale band. Ben ik even blij dat deze Jappe naar Rock Am Ring in Duitsland komen. http://www.myspace.com/direngrey |
|
Kutband, ooit een keer een clip van gezien. Dat was erg grappig Wil je muilperen? |
|
Kutband. |
|
Allemachtig wat kut .. |
|
+1 voor wat betreft de drie posts hiervoor. Edit: Vier posts zelfs. [Dit bericht is gewijzigd door XXL op 28-03-2009 19:10] Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Op de ene site word de band opgehemelt en op de andere... niet Ik ken ze niet, maar ik ga er nog eens achteraan. Schijnt erg goed te zijn, hoewel ik nu dus weer andere meningen hoor "Most people say that they are thinking while they are merely rearranging their prejudices" |
|
Als je van Japanse Emo / Screamo / Nu-metal houdt kan ik het je zeker aanraden. Mijn ding is het absoluut niet. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
quote: +1 mijn god wat was dat deprimerend slecht |
|
quote: oh laat dan maar "Most people say that they are thinking while they are merely rearranging their prejudices" |
|
quote: O, komen ze alweer? In 2006 heb ik ze daar ook gezien. Bizarre frontman, dat zeker. Maar de muziek was opzich wel ok. Due to recent budget cuts and the continued decline of the economy, please note that The Light at the End of the Tunnel has been turned off. |
|
http://www.rock-am-ring.com/poster.html quote: Je kan het altijd proberen, ik luister normaal gesproken ook nooit naar Nu-Metal, Screamo shit. |
|
O. Wil je muilperen? |
|
quote:K. |
|
quote: Zou het daar aan liggen? Ik wel namelijk... Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
quote:God zal het weten. |
|
Draaide een maat uit 2001 altijd.. weet 'erode' nog steeds te waarderen. |
|
quote:Wat een matig programma, dit jaar maar eens niet naar Rock am Ring. My friend, watch out for traitors... |
|
quote: Erg jonge vriendenkring heb jij... Nee heb ze ook een keer 5 minuten live gezien maar kon 't niet waarderen. |
|
ik vind Machiavellism wel een vet nummer Playing the keyboards of hell Uahahaha |
Index / Heavy Metal |