|
Auteur: |
|
|
www.youtube.com/xSnoweyexp Beste muzikanten Ik ben Chris en ik ben een 18 jarige gitarist. Ik ben op zoek mensen een persoonlijkheid en het belangrijkste SKILLSSS !!! De style die ik speel is niet echt zomaar samen te vatten het is een combinatie van neoclassical black metal en death metal en super snelle technische solo's. Gewoon heel melodisch en technical. Mijn invloeden qua gitaar technieken etc waren Yngwie malmsteen en Paul gilbert. De grootste invloed qua songwriting is Js Bach. Ik componeer zelf heel veel muziek en ik ben niet zomaar tevreden ik ben eigenlijk heel moeilijk als het om muziek gaat. Daarom zoek ik de meest gedreven en skillvolle Bassist, Drummer, Toetsenist,( 2de gitarist). Ik ben overtuigd van mijn muziek en ik wil daarom mensen hebben die serieus aan de slag willen gaan. Mijn doel is om gewoon de beste metalband in Nederland te worden en zoveel mogelijk live op te treden. Nothing less than the best !!! So are you ready for it !! Contact me at skateboarderxxxx@hotmail.com of check mij op www.youtube.com/xSnoweyexp |
|
foto! signature |
|
|
|
das geen foto signature |
|
Zijn er dan ook niet-serieuze Neoclassical black melodicdeathmetal bandmembers? signature |
|
Ga je altijd opdrukken na het gitaarspelen? |
|
En moet dat dan allemaal tijdens het skateboarden? Bareuh... |
|
ik dacht net hetzelfde signature |
|
Great minds think alike... Bareuh... |
|
en wij ook! signature |
|
quote: Ja logisch, tijdens gaat niet. |
|
quote:Ah, vandaar. |
|
Niet alleen je mailadres is hetzelfde gebleven sinds je twaalfde. |
|
quote: Wat nog meer niet dan haha me attitude , Ik ben gewoon gek in me kop meer niet |
|
quote: Ik moest meteen hieraan denken Is dit ook inspiratie geweest? |
|
quote: Rug recht houden, kanis recht houden en volledig door je armen zakken en met je neus de grond aan tikken, je bent godverdomme toch geen mietje! Against God and Government |
|
quote:Pcies. Copy-pasten dat verhaal en hier nogmaals posten. Succes! What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Oeh jae. Slotje. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
Index / Muziek algemeen |