|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
Zaal open: 19:00 Aanvang: 19:00 Entree: 8.00 VVK: 6.00 LIVIDITY (Us): www.myspace.com/lividity REQUIEM (Ch) : www.myspace.com/requiemdeathmetal NORDOR (Greece) : www.myspace.com/666nordor666 WARPATH (Ire) : www.myspace.com/warpathire ABORTIFICATION (Fin) : www.myspace.com/abortification COFFIN SYRUP (Us) : www.myspace.com/coffinsyrup BENEATH THE FLESH (Us) : www.myspace.com/beneaththeflesh7 |
|
Lividity. En op een maandag? [Dit bericht is gewijzigd door Dentz op 29-03-2009 13:46] ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
ja is op een maandag. beetje een lastige dag, maar er was niet zoveel keuze voor w1. maandag of geendag. |
|
Het moet dan maar. ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
*up* |
|
klaar? |
|
ABORTIFICATION (Fin) Is uit de toer gestapt. ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
Waarom? |
|
Jezus, Ik ken maar 1 band van al die bands die optreden... denk dat ik aan Abortification weinig zal missen... Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
+1. Ga er heen voor Lividity en Requiem. ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
scheelt weer voor de mensen die de laatste trein moeten halen |
|
quote: beter (voor mij in ieder geval) dan de zondag in de Baroeg Rebel without a sauce |
|
Zin in. ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
vanavond! |
|
WE GAAN LOS!!!! nog een paar uurtjes Your mother ate my dog! |
|
quote: ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
Abhordium verving Abortification in de Baroeg, denk dat het ook het geval zal zijn in Arnhem. |
|
quote: wat wel supergezellig was.incluis een heerlijke barbeknoei. en veel Warpath,Nordor,Requiem en Lividity!! Andere bands moeten missen vanwege verjaardagsfeestje. [Dit bericht is gewijzigd door NotYourBitch op 21-04-2009 11:02] =) |
|
quote:Pandemia en Pesemist wel gezien? |
|
quote: .nee dus. =) |
|
Godver, dat was een puik feestje. Ook al waren er maar 15 betalende klanten. ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
Meer bandleden en vrijwilligers als bezoekers indd. Vond de muziek niet zo heel leuk, maar een leuke avond gehad. |
|
Dit maal de tuin met avondzon + Desperados verkozen boven een naar zweet ruikende Willemeen... en zo te lezen een prima keuze geweeest Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
quote: goh.. 1 van de 15 betalende klanten... het was een vet partijtje daaro... enige band die me vrij weinig heeft weten te boeien is Nordor geweest, wat me wel tegenviel, want toen ik het op cd hoorde was t een stuk interessanter... Your mother ate my dog! |
|
Abhordium en ook Nordor vielen een partij tegen ja. Warpath was dan wel weer een blije verassing. ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Concerten | Volgende pagina |