|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
Morgen hier in Leuven Faustian Spirit of the Earth |
|
Zo op de fiets springen. |
|
Dat was vettt!!! Geniale locatie ook, onweer erbij. Paar pics: |
|
[baardplukmodus] En hoe was het muzikaal? [/baardplukmodus] |
|
quote: Nou, je kon de sinussen moeiteloos van de cosinussen onderscheiden! Bijzondere setting wel ja. Allemaal netjes in de kerkbanken een sonische massage ondergaan. Wij zaten boven, het was een hels aanzicht zo, met dat enorme orgel in het spookachtige licht en het kerkinterieur dat door donkere rookwolken opgeslokt werd. Terwijl het buiten onweerde dat het een aard had, trilden de gedecoreerde ramen bijna uit hun sponningen en regende het eeuwenoude stof vanuit het plafond op ons neer! Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
Alles wat M. zegt. Echt een geweldige avond. Ik dacht eerst ook dat het stof regende, maar na een tijdje kwam ik er achter dat dit m'n armharen waren die tegen m'n huid vibreerden |
|
quote: Beiden hier. Ik zat beneden en er vielen op een gegeven moment ladingen zwarte brokjes naar beneden. Salpeter en zwavel natuurlijk |
|
Mooi feestje gisteren, tering zeg. Wijnglazen die spontaan omvallen en banken die zo hard meetrillen dat het bijna oncomfortabel wordt. come down easy || http://www.last.fm/user/Panzerke |
|
Mooie locatie ja. Heerlijk ook om zo lekker te kunnen zitten bij een Sunn O))) optreden. Ik zakte steeds verder weg in die kerkbank. Haast niet normaal wat ze met 2 gitaren en wat rook voor elkaar kunnen krijgen. Mooie aanvulling op de ervaring in Paradiso een paar jaar geleden. |
|
Hier in Leuven zijn er vanavond ook wat raampjes van de kerk gesneuveld, het was geslaagd dus Faustian Spirit of the Earth |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Concerten | Vorige pagina |