|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Funeral of My Soul - Funeral Within Us (split) Eerste 8 minuten van Funeral of My Soul's nummer.. sloom http://www.youtube.com/watch?v=ZNW7_3kuT7Q I didn't want any flowers, I only wanted to lie with my hands turned up and be utterly empty. How free it is, you have no idea how free. The peacefulness is so big it dazes you. - Sylvia Plath |
|
Between Two Worlds "Most people say that they are thinking while they are merely rearranging their prejudices" |
|
quote: Dat is die uit 2006 toch? Enig nieuws over nieuw werk? Np: ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
Uit 2006 ja. Hoor 'm nu voor het eerst en heb geen flauw idee hoe het zit met de band of eventueel nieuw werk. Bevalt me niet super trouwens. Ietsjes te gepolijst als je het mij vraagt "Most people say that they are thinking while they are merely rearranging their prejudices" |
|
quote: een gebruikt inlegkruisje? signature |
|
Ik vind er geen donder aan. ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
Ooit wel eens geluisterd, ook niet mijn ding. NP: nieuwe beherit. Voor de tweede keer. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
The Exploited - Chaos Is My Life ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
quote: np Ad Hominem - Zog is dead signature |
|
"Most people say that they are thinking while they are merely rearranging their prejudices" |
|
joyrider - the deadline (NY mix) Je moeder. |
|
Burst Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
Dark House Mafia- Suck Your Servant signature |
|
de nieuwe Fen |
|
anathema Je moeder. |
|
Eagles of Death Metal - Whorehoppin (Shit, Goddamn) ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
Pantera - CFH Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. |
|
Lividity - Raped For Rent ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
Hatebreed - Supremacy Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. |
|
Hollandse hits via Last.fm Gewoon omdat ik daar zin in heb nu |
|
Damn, dat je daar zin in hebt. Heb het de hele dag met tegenzin moeten aanhoren op het werk. In het weekend hoor ik liever andere muziek (ja, ik heb nu weekend ). [Dit bericht is gewijzigd door meatgrinder op 10-04-2009 2:02] |
|
Hour of Penance - Liturgy of Deceivers |
|
Tina Turner- Disco Inferno Burn baby burn! Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Cruachan - The Fall of Gondolin Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |