|
Auteur: |
|
|
Geniale band. Heb ze al een paar keer live mogen aanschouwen |
|
NecRobert heeft nog een mooie anecdote over deze band. Hij heeft ze ooit eens van een podium mogen verwijderen in Joure... NecRobert: Kom er maar in. |
|
Haha ja, heb die kutband op ons straatfestival halverwege de set van het podium gebonjourd, ndat ze het publiek bijna volledig (letterlijk) weggespeeld hadden. Heb daar toen heel veel bedankjes voor gekregen overigens. Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
De Friese Misty Mourning? |
|
Dan snapt het publiek niet hoe geniaal ze zijn. |
|
quote:Cultstatus in Leeuwarden, maar vooral omdat ze zó slecht zijn dat het weer grappig wordt. En ze nemen zichzelf zo serieus... Het is een vader-moeder-zoon combi waarvan de leden OF niet helemaal lekker zijn OF een HELE goeie gimmick neerzetten. Maar ik ga ervan uit dat het om het eerste gaat [Dit bericht is gewijzigd door NecRobert op 03-04-2009 12:12] Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
Briljant! live de moeite waard! |
|
godenband! Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
quote: ik zag de topic-titel en aangezien Wouter hier niet komt kon dat topic maar van 1 andere Fries komen... Wat legendarisch absurd en raarrrrr dit orkest! ~* www.SpoOken.nl *~ |
|
Engelse teksten met een Fries/boers accent, geniale combi Against God and Government |
|
Topband! Mooie meid ook, die Klafia. |
|
Wat een helden...PEREDAIS |
|
Jezus, is dit de Friese variant op de Jostiband of zo? [Dit bericht is gewijzigd door Taets van Avezaete op 04-04-2009 18:40] Oh, no I did, but I spent most of my time occupying various administration buildings... smoking a lot of thai stick... breaking into the ROTC... and bowling. To tell you the truth Brandt, I don't remember most of it. |
|
sie joe et schaaf Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
Le Mistral, ik heb de Gloppe in Leeuwarden nog nooit op op z'n kop zien staan toen deze band speelde. Wat een geniale band!! Ik vraag me af of deze leuke Friese familie het nou zelf wel door heeft waarom er veel publiek op hun optredens afkomen |
|
Nog nooit van deze band gehoord, helaas kan ik de youtube filmpjes niet bekijken hier op school. Maar aan de reacties te zien; Fan. |
|
Haha, dit staat ook op onze reeg cd die wij met de groep ieder jaar mee naar festivals nemen. Samen met bekende tv tunes en andere irritante nummers. Niets zo lekker om 's ochtends met je brakke kop los te gaan op zo'n nummers met je eerste biertje in je hand. En dan vooral de gezichten van passanten of mensen die met een brakke kop komen vragen of de muziek zachter mag, prachtig! |
Index / Muziek algemeen |