|
Auteur: |
|
|
di 1606 Suicidal TendenciesThe Inspector Cluzo €20 zonder lidmaatschap+Servicekosten Aanwezig dus! http://www.melkweg.nl/artikelpagina.jsp?language=nederlands&batchno=10&offset=108&artikelid=140081&disciplineid=muziek&agendaitemid=140080# |
|
Woep!ST is oldschool!En inde Melkweg! =) |
|
Weer dezelfde support als in Parijs afgelopen jaar....past totaal niet erbij. |
|
Lijpe shit, hier heb ik wel oren naar Against God and Government |
|
Kaartje is binnen. Ondertussen is de prijs wel bijna €28 geworden met allemaal die extra bedragen |
|
quote: Ja kuttent inderdaad. Helaas spelen ze nergens anders in de buurt. |
|
Eikols, kom dan naar Dynamo |
|
quote: Ja, stel je voor, je zal eens je stad uit moeten voor een concert! Dat zou wel heel veel 'effort' zijn, niet? Bareuh... |
|
quote:Dat zeg je ook alleen maar omdat er nooit iets in Brummen staat Hans |
|
quote: School/leeftijd.. werkt niet mee wilt niet zeggen dat ik nooit reis voor 'n concert hoor [Dit bericht is gewijzigd door pneumothorax op 02-05-2009 22:20] |
|
quote: Dan is het goed. @Judge: Tegenwoordig niet meer nee. Vroeger, toen ik nog op school zat... Bareuh... |
|
Tegelijk met Coalesce in Winston. Makkelijke beslissing voor mij als dit 28 euro is. YOU CANT BRING ME DOWN CANT BRING ME DOWN! Natuurlijk naar Coalesce ;-) |
|
Volgende week! |
|
Vanavond! |
|
Als mensen nog twijfelen: Coalesce in de Winston is maar 9 Euro en daar hebben ze heerlijke Jupilertjes!! |
|
quote:Er zijn vast nog wel meer topics dan dit topic en het Coalesce-topic waarin je dat kunt posten. Succes |
|
Is het al uitverkocht? 10.10.1942 - 20.11.2011 |
|
Nee. hier twijfel.. =) |
|
quote: Niet meer.heb ff afleiding nodig dus zo maar tram pakken richting het Leidseplein! =) |
|
Puik optreden! |
|
quote: +1.Gekkenhuis!! =) |
|
ST ST! Godverdomme wat een geniale show weer. Op mijn mislukte stagedive na vond ik deze gaver dan de show in Parijs. Nu alweer zin in zaterdag! |
|
Volgende week op Graspop! =) |
|
Ik bedoelde trouwens zondag |
|
quote:Waar blijven de foto's/ filmpjes etc.? |
Index / Concerten |