|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
Yep, vette aanrader als je van dat genre houdt..De kronieken van Aurian (heb alleen de nederlandse versie ) van Magie Furey zijn ook heeel mooi.. Visit the Sacrilegious Mind and download the master samples... |
|
De Vampire cronicals van Anne Rice ( van interview with the vampire ja,mocht men dat nog niet weten) Heb net the Mayfairheks uit...geweldig!!(Lestat is eindelijk wakker ) Some cause happiness wherever they go , others whenever they go |
|
die heeft toch ook dat boek van de mummy van Rammses de gedoemde, dat was een heel mooi boek |
|
Vampie: wat is de Engelse titel daarvan? En over het algemeen: Anne Rice is geweldig! Alleen baal ik ervan dat de laatste Vampire Chronicle pas in oktober in paperbackversie uit komt (hard back is niet te betalen). |
|
Die boeken lijken me erg gaaf. Ik ga ze binnenkort lezen, maar met welk deel moet ik beginnen ? (met de vampier Lestat) |
|
Ik heb een 1200 pagina's tellend boek van haar besteld |
|
Witchking: Anne R. heeft meerdere series geschreven , waaronder the Vampire Chronicles (Interview with...is 1e deel), New vampire tales en Mayfair witches. Aan die laatste moet ik nog beginnen, eerst wat andere boeken uitlezen. Maar ze heeft iig een eigen website, kan je het nazoeken. |
|
ah das wel handig wat ik wil volgende maand ff de hele bundel van de Vampire Cronicles gaan bestellen bla...bla...bla... |
|
quote: Thanks, ik ga op de website kijken . |
|
Lady Rose: geld teveel? Sjezus, da's iets van 8 boeken inmiddels, hoorrrrr |
|
Iemand toevallig Queen of the damned al gezien ? Heb gehoord dat de ogen bij de vampieren oplichten ? |
|
nope, maar ik heb wat geld liggen en vind dat ik mezelf weleens mag verwennen en deel 1 heb ik (uiteraard) al bla...bla...bla... |
|
Zal niet zolang duren voordat die film in Nl in de videotheek ligt (heb zo'n vermoeden dattie niet eens de bioscoop haalt...) |
|
Ja, er zitten zelfs Matrix achtige vechtscene's in. Dat past totaal niet bij een vampierenfilm en dan zeker niet bij een Anne Rice verhaal lijkt me zo. [Dit bericht is gewijzigd door Witchking op 26-03-2002 20:01] |
|
Weet iemand ook misschien wat de auteur er zelf van vond? |
|
Volgens mij was mevrouw Rice nogal over de zeik. Het kan ook niet goed zijn om twee -lijvige- boeken in een film te proppen. Queen of the Damned zou eigenlijk direct op video uitkomen, maar die bimbo die Akasha speelt is dood en dus... Doet het kennelijk best goed in de bios. Wat die vechtscènes betreft: lijkt mij heel moeilijk om vechtende vampiers te filmen. Ik bedoel, die gaan te snel voor het menselijk oog en dan lijkt me die manier van filmen niet alleen geoorloofd, maar zelfs noodzakelijk. Ik ga 'em hoe dan ook kijken; ben een reusachtige Rice-fan. *Lestat rules!* Cower you weaklings, tremble in fear, I am the ruler of land, sea and air |
|
Werd er dan uberhaupt Matrix achtig gevochten in het boek? Jammer dat Tom Cruise geen Lestat meer wil spelen, het grootste gedeelte van de chronicles gaat immers over die vampier. |
|
[quote]Op 26 maart 2002 21:32 schreef Paulien.broeren het volgende: Ik bedoel, die gaan te snel voor het menselijk oogquote] ervaring mee??? My madness, my sadness |
|
quote: 1.Interview with a vampire 2.The Vampire Lestat 3.The Queen of the Damned. Merrick heb ik ook, ik weet alleen niet of deze bij the Vampire Chronicles hoort. the only pleasure is pain |
|
Ja. Daarvoor komen nog: 4. Tale of the body thief 5. Memnoch the devil 6. The vampire Armand en erna komt 8. Blood and Gold net uit, dus. |
|
Ik heb alle boeken van de vampire chronicles gelezen. Voor meer informatie over de boeken kun je op mijn homepage kijken: http://devoted.to/blackorchid |
|
(dit is niks ik moet wat posten om inteloggen)anders werkt het niet Godverdommen.. |
|
daar heb je de log-in knop voor Je moeder. |
|
quote:Grmbl |
|
quote: je kunt ook niet inloggen. dan doe je iedereen een plezier |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Algemeen | Volgende pagina |