|
Auteur: |
|
|
Op http://www.metalkrant.net/prijsvragen.htm zijn kaarten te winnen voor dit concert www.metalkrant.net | Metalkrant, de online krant voor heel headbangend en moshend Metalland. |
|
Wel weer aanwezig, kan er bij Pro-Pain helaas niet bij zijn... Maar heb ze al vaak genoeg gezien. "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
Ik denk dat wij er ook wel zijn. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Voor de gezelligheid, want ik heb net ff nieuwe nummers op de myspace van VR geluisterd, wat een teringherrie, zeg. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Ik ga uiteindelijk toch niet... "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
O. Wil je muilperen? |
|
Order Of Ennead was imo de dikke winnaar van de dag, want een ongelofelijk goede gitarist zit er in die band. Klein stukje vital remains gekeken, maar daar kon ik helemaal niets mee. Buiten bier drinken ftw!!11!! En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
quote: Ook leuk dat ie Santolla's solo in Homage for Satan perfect na speelde, en schijt had aan die saaie Jack Owen solo en zelf er iets leuks van maakte. Leuk middag/avondje |
Index / Concerten |