|
Auteur: |
|
|
Voor de liefhebbers van Spinal Tap; Check Bad News, geniale act van Adrian Edmondson, Rick Mayall, Nigel Planer en Peter Richardson. Check Wiki voor woeste quotes: http://en.wikipedia.org/wiki/Bad_News Check de video's Bad News - Donnington Monsters Of Rock (Check vooral commentaar van collega muzikanten ) Bad News - Bohemain Rhapsody Staat nog meer shit van dittes op youtube... knock yourself out! http://www.youtube.com/view_play_list?p=745C63D1632D6F60 How about a nice cup of shut the fuck up! |
|
Godver ja. ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
Weet iemand waar je de serie hiervan kan krijgen? Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling.... |
|
Haha, geniale video die eerste. |
|
Volgens mij was Bad News een aflevering van The Comic Strip Presents... En die serie is volgens mij wel op DVD te krijgen. Edit: quote: [Dit bericht is gewijzigd door De Ulk op 07-04-2009 18:00] Bareuh... |
|
Oh Jimi who art in heaven, Hendrix be thy name. (Vim) Lijst van het spoor 1. "Afvlakken van emoties" Markeerde het begin van een grote stilistische verandering voor de Dood. De werkelijke geluid van het album is veel meer technisch volleerd en progressiever dan eerdere inspanningen van de Dood. |
|
Yep die Comic strip presents serie ligt hier..met grote dank aan Unholy Mary!!! The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
"I could play Stairway to Heaven when I was twelve. Jimmy Page didn't actually write it until he was twenty-two. I think that says quite a lot" How about a nice cup of shut the fuck up! |
|
dat is lang geleden het plaatje maar weer eens opzoeken, blijft lachen |
|
Geniaal natuurlijk. |
|
De CD was en is een bron van geniale Engelse woordspelingen. Monty P. voor metalfans. D'r moet ergens een 'docu' zijn van "This is Bad News" (ooit gezien op de BBC) "There aren't any sheep in fucking Mongolia!!!" "I'm going for a piss..." "That's a good name for an album!" 10.10.1942 - 20.11.2011 |
|
quote: Volgens mij ligt hij daar alweer een paar jaar. Ik heb de DVDset inmiddels al doorverkocht Na de aflevering waarin French Saunders als alien aardse mannen moest verleiden voor nageslacht werd het me even te gortig... Maar desondanks, veel beeldmateriaal voor weinig geld. Er staan alleen maar 2 afleveringen van Bad News op. Beter alternatief is de CD "Bad News". 45 minuten, 6 nummers en veel (héél veel) geouwehoer. Nummer als: Drink til I die...("all I wanna do is drink as much as I can, that's why I'm a member of a heavy metal band...") En teksten als: "Hello, my name is Spider Web. Well, actually it isn't but Spider isn't here right now..." Echt brilliant [Dit bericht is gewijzigd door Unholy Mary op 02-05-2009 22:46] Hatsjikidee! |
|
Wat was er eigenlijk eerder, Spinal Tap of Bad News? Op 26 april 2011 23:41 schreef Onweerwolf het volgende: Jij hoeft je absoluut geen zorgen te maken over mijn assertiviteit vriend. |
|
Bad News: 1982 Spinal Tap: 1984 Bareuh... |
|
Spinal Tap ging er met de eeuwige roem vandoor maar heeft het truukje dus eigenlijk afgekeken van Bad News. Op 26 april 2011 23:41 schreef Onweerwolf het volgende: Jij hoeft je absoluut geen zorgen te maken over mijn assertiviteit vriend. |
|
quote: op de 2004 uitgave van bad news staan nog een swik exta nummers (die niet op de LP staan, lp versie is wel veel leuker door de uitklaphoes), oa de single cashing in on christmas en pretty woman. mischien nog wel bij Fame in a'dam te krijgen, iig GENIAAL!!! |
|
De 'Bootleg' is de poep....genoeg woordgrappen om 3 weken UK mee door te komen. 10.10.1942 - 20.11.2011 |
|
geweldig |
|
Hallo, epische foto! Bad News en nog een bandje. "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
Zijn ze extra lelijk door de kwaliteit van de foto of komen ze allemaal uit Engeland? |
Index / Heavy Metal |