|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
Organiseert is fout gespeld. Even kijken wat er allemaal speelt, misschien kom ik ook langs. ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
quote: Boeije, lange dag gehad, hehe. Klote dat Popfront er zelf geen publiciteit voor maakt trouwens. Boeiender |
|
Ik heb er wel iets over gehoord. ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
quote: Niet op ZM nee, wel via andere, passendere kanalen.. "Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff" |
|
quote: Passendere? Zoals? En waarom is een ZM niet passend? Boeiender |
|
http://www.google.nl/search?hl=nl&q=%22Zwolle+Gaat+Vreemd%22&btnG=Google+zoeken&meta=&aq=f&oq= Echt wel reclame. [Dit bericht is gewijzigd door Dentz op 07-04-2009 21:16] ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
Aanwezig! |
|
quote: Enorm, wat een wervende teksten, hahaha... met als hoogtepunt dat er op Hedon en Popfront exact hetzelfde verhaaltje staan, met op de Hedonsite de vermelding: voor meer info, zie de Popfront site. Naja, ik post het topic hier met de beste bedoelingen, dus niet miepen AoD. Boeiender |
|
quote: Check. Bruce Banner |
|
quote: Boeiender |
|
quote:Zit Nark in de organisatie? |
|
quote: Als je dan let op spelling... Dan had "vel" je ook wel op mogen vallen... metalfoto's @ http://www.basementonline.nl |
|
quote: www.myspace.com/fuckshopgrindcore www.myspace.com/carnalleftovers bier zonder alcohol is als een bh aan de waslijn- al het goede is eruit |
|
quote: Glukkich niet zech, blahbleabbublaah. Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling.... |
|
wat is trouwens het "verplichte" nummer dit jaar? |
|
Thriller van MJ www.myspace.com/fuckshopgrindcore www.myspace.com/carnalleftovers bier zonder alcohol is als een bh aan de waslijn- al het goede is eruit |
|
Hmmm, dat schiet niet op nee... of je moet een stuk of 100 mensen optrommelen die als zombie willen fungeren... (heb je de zaal wel lekker vol... ) |
|
quote: Tsk. Als er een vet nummer in de jaren tachtig was. Samen met "Beat it" natuurlijk. Sowieso is "Thriller" één van de beste ploaten ever. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
niet om te coveren... |
|
quote: Psies, 6 minuten lang leegte met een fucked up basloopje als je geen toetsenist in de bedeelde band hebt. Naja, ga er maar vanuit dat je alternatieve versies hoort, hehehe. Boeiender |
|
Was niemand in staat om de gitaarsolo in 'Beat It' na te spelen, dat nummer daarom niet is gekozen? |
|
Nee, tis uitgekozen door niet muzikanten maar je kunt er veel mee doen iig. Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling.... |
|
Hehe, "Beat It" was inderdaad wel geweldig geweest... Deze Italianen deden hem, erg grappig wel: http://www.myspace.com/raintime "Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff" |
|
Nouw; het was in ieder geval erg gezellig |
|
quote: Dat zeker! Ontzettend gelachen ook *Insert Captain Spaulding look* Boeiender |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Concerten | Volgende pagina |