|
Auteur: |
|
|
Dream Theater Opeth Bigelf Unexpect Woensdag 7 oktober 18.15 uur in Ahoy Kaarten 47,50 http://www.livenation.nl/artist/getArtist/artistId/9805 [Dit bericht is gewijzigd door Legion op 09-04-2009 10:46] My pain is constant and sharp. I do not hope for a better world for anyone. In fact I want my pain to be inflicted on others. I want no one to escape |
|
Live Nation + Prijs 10.10.1942 - 20.11.2011 |
|
Ik ga niet meer naar DT-shows. Octavarium tour was de laatste.. "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
Hier ben ik ook zonder enige twijfel aanwezig !! Dream Theater ziet er momenteel wel een stuk ruiger uit dan een paar jaar geleden |
|
Ik ga ook zoiezo heen Vorige keer dat ze hier waren kon ik niet, dus ik moet nu wel heen. En Opeth wil ik ook wel eens zien. |
|
Hmm, moeilijk.. Wil Opeth graag weer zien, maar DT boeit me weinig tot niks, en die andere bands ken ik niet.. En 47,50.. Denk dat ik maar een keertje skip, Ahoy lijkt me ook niet de meest ideale zaal hiervoor... Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. |
|
+ 1 Zou alleen voor Opeth gaan, maar daarvoor is het eigenlijk te duur. Twijfelgevalletje nog. |
|
Gelukkig zijn Opeth en Dream Theater zo ongeveer mijn 2 favoriete bands. Ze ontlopen elkaar nauwelijks voor mij, maar als het erop aan zou komen zou ik toch net Dream Theater boven Opeth verkiezen. Anyway, beste duo op tour waar ik ooit zal komen !! |
|
Vanavond!! |
|
quote: +1 Echt verdomde veel zin in! En over 10 dagen in Forest National te Brussel! [Dit bericht is gewijzigd door ColdheartMinor op 07-10-2009 14:09] |
|
Hou me aan mijn woord om niet meer te gaan... hoewel ik wel twijfel.. "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
quote: Waarom? |
|
Ik heb ze vanaf de Images And Tour elke tour gezien, en het is nu ook geen Evening With meer... Dus kleine set en minder nummers. Dat en het is wel mooi geweest met DT concerten wellicht over een aantal jaar weer.... "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
Tsjah, het is idd wel kut, dat Progressive nation, maar ach. Het is DT, en hoe kort of hoe lang, het blijft briljant. |
|
Ben er vanavond bij, en in Brussel waarschijnlijk ook. |
|
Ik vond zowel Opeth als Dream Theater geweldig. Die andere twee bands niet gezien, te lang in de file gestaan. Heb wel gelachen om mensen met namaak Opeth shirts met The Louts Eater erop |
|
Hierbij nog wat foto's. Bigelf Opeth Dream Theater De rest is te vinden op mijn website: http://www.metal-experience.com |
|
Opeth was fantastischhhh! Dream Theater kon me dit keer niet zo bekoren; slecht geluid, teveel galm op die verschrikkelijke Labrie zn zang, ik heb ze eigelijk al iets te vaak gezien... |
|
Heerlijk concert. Dream Theater was geweldig! En aangezien met wat voor zorg ze de stelists maken hoop ik in Forest National over 9 dagen ook het vreselijk weer naar mijn zin te krijgen. Niet zo geweldig als 2 jaar geleden, maar toch. (Twee jaar geleden ook veel langere setlist; alleen Symphony X als support) |
|
geniaal concert allemaal. buiten gewoon dat opeth en dream theater top waren verraste unexpect my ook heel erg. ik had er wel eens wat van gehoord maar hun optreden vond ik ook helemaal geweldig(leipe shit ouwe!). [Dit bericht is gewijzigd door tyr op 08-10-2009 21:54] |
|
Zo, vandaag maar es naar Brussel voor dit pakket! Zin aan! |
|
gisteren gezien in Brussel, was er nog nooit geweest, die zaal heeft wel wat 1e band gemist, 2e band was cool, nog nooit van gehoord, maar klonk tof live. Oldschool sound, met die zanger erbij deed me denken aan deep purple meets trouble. Opeth was opzich goed, maar al die nieuwe nrs zijn het net niet voor mij, hoop altijd op paar oude nrs, en kreeg er 1. goed zat Dream theater niks te melden.. http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/959/1 :::::::: http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/1122748 |
|
Jep, was weer een topavondje! Geluid klonk naar mijn mening beter dan in Ahoy trouwens... |
|
Gisteren nog maar eens over gedaan. Bigelf en Unexpect weer niet gezien. Opeth blijft elke keer genieten, maar vooral hulde voor Dream Theater dat ze hun setlist zo omgooien. 3 nummers van 't nieuwe album waren 't zelfde als in Rotterdam, maar voor de rest volledig anders. Zo hou je't tenminste interessant voor je fans. |
|
quote: Welkom in de wereld van Dream Theater. Houden ze altijd rekening mee. Ook als ze over 2 jaar terugkomen in Rotterdam zal de setlist weer volledig anders zijn. En da's inderdaad zo verdomd fijn. |
Index / Concerten |