|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
KINGS OF BLACK METAL Black Metal Festival from Germany 18.04.2009: Giessen, Hessenhallen /w Watain (special pyro show), Mayhem, Dark Funeral, Necrophobic, Taake, Witchmaster, Mathyr, Hellsaw and Necros Christos All important informations at: http://www.myspace.com/kingsofblackmetal |
|
. [Dit bericht is gewijzigd door Dypfrys op 09-04-2009 17:57] "What a fantastic song video. I'm driven to tears. Hail Satan!" |
|
Tja... Twee toffe bands, een Mayhem die ik nog nooit gezien heb, maar toch maar een gaaf album heeft waar ze waarschijnlijk toch niets van spelen en een hele club clowns.. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
Mayhem was toch altijd de cult black metal act? Of is dat tegenwoordig veranderd? Against God and Government |
|
Ze maken al lang geen Blackmetal meer en ja... Ze WAREN ooit een cultband (of eigenlijk nog steeds als we het over de oude meuk hebben, die ze toch bijna niet meer live ten gehore brengen om enkele eigen verkrachtingen na). |
|
quote: Copy/paste uit het "Hoe ben ik TRUI ende EVIL handboek voor beginnnende blekkies"? Heb je wel 's naar die laatste geluisterd? When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. |
|
Jazeker en dat is een kutplaat! Heeft verder geen fuck met trui ende evil te maken en mensen die me kennen, weten dat. Gaat puur om de muziek! [Dit bericht is gewijzigd door Regeer op 10-04-2009 15:18] |
|
Niks mis met Ordo Ad Chao, gave afwisseling tussen bijna-stiltes en hakstukken. Bijna avant-garde, en toch ligt het goed in het gehoor op de één of andere manier. Watain vind ik dan weer niks, bleckies op het autistische af, zowel muzikaal als qua gedoe eromheen en instelling. Evil Knievel, die was pas stoer! Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
quote: Yep, want alles na Deathcrush is natuurlijk kut! Mkay... quote: Ja, dat soort argumenten hoor ik hier vaak... van mijn leerlingen. Ordo een kutplaat noemen getuigt niet zozeer van een gebrek aan muzikale kennis, maar gewoon van een gebrek aan argumenten. Je kunt hoogstens zeggen dat die plaat je niet ligt. Dat zou ik nog begrijpen, maar het afdoen als een kutplaat zegt gewoon meer over jou dan over Mayhem. Just my 2 cents... When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. |
|
Ik vind die laatste ook totaal niet boeiend, toen ik zelf nog behoorlijk wat black luisterde was het vooral De Mysteriis die de klok sloeg, ik vind dat nog steeds de gaafste, voor de rest volg ik dit hele genre niet meer, ik ben er totaal op uit gekeken. Against God and Government |
|
Wel gave lineup, kan er jammer genoeg niet bij zijn. Heeft iemand een idee of Watain nog in NL op zal treden dit jaar? |
|
quote:Gast, wat jank je nou, je bent 4 jaar jonger dan mij, dus wat wil je mij nou lopen vergelijken met je studentjes. Ik vind het een kutplaat zoals gezegd, heeft niks te maken met argumenten, truiheid of wat dan ook. Ik vind er gewoon geen reet aan. Klaar !!! En ter info betreffende Mayhem: Ik ben pas na Wolf's Lair Abyss afgehaakt en zoals reeds door anderen gezegd, blijft De Mysteriis Dom Sathanas gewoon de beste van Mayhem op Blackmetal gebied. Als ik zeg de nieuwe een kutplaat is, dan is dat mijn persoonlijke mening en zeg ik niet dat die slecht is, maar dat ik er gewoon niets aanvind. Misschien ben ik gewoon een oude zeiklul, maar doe mij maar gewoon oldschool. Of dat nu Blackmetal of Deathmetal is. Al dat experimentele of progressieve hoeft voor mij niet. Nogmaals, een kwestie van smaak !!! |
|
Volledig mee eens Als ik een black plaatje luister dan is het al gauw een Venom, Bathory of inderdaad een Mayhem (het oude spul dan) Maar goed ieder zijn meuk natuurlijk Against God and Government |
|
quote: Hé opa, omdat jij ouder bent, mag ik je niet vergelijken met mijn studentjes. Als ik een dwaze redenering zie, dan herken ik ze wel ja. En als het dan toch een kwestie van smaak en mening is, waarom verkondig je het dan als zijnde een feit: quote: En oja, een zeiklul ben je inderdaad. Maar dat zal niet aan die vier jaartjes levenservaring meer liggen, denk ik dan. Blij dat je Wolf's Lair Abyss nog leuk vond. Die kan ik ook best pruimen. When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. |
|
Godsamme hé, ben je ongesteld ofzo? Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
Dat jij dingen niet goed kan interpreteren, is niet mijn probleem en dat jij van dingen een feit MAAKT ook niet. Het feit dat je iemand een zeiklul vindt die je niet eens kent, zegt ook al weer meer dan genoeg over jezelf. EDIT: En nu maar weer ontopic, want zeiken zijn andere fora voor! [Dit bericht is gewijzigd door Regeer op 10-04-2009 18:04] |
|
quote: Ik bloed een beetje ja. Maar 't is anaal. No worries there. quote: Jamaar jamaar, je geeft zelf aan dat je een zeiklul bent... Moet je toch niet op mijn steken... En ja als je zegt "... is ..." dan is dat een feit. Had je gezegd "ik vind dat...", dan niet. Een luikje begrijpend lezen was beslist geen overbodige luxe geweest, me dunkt. [Dit bericht is gewijzigd door Count Usher op 11-04-2009 13:22] When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. |
|
Gast, heb je soms zand in je vagina? Tering! Against God and Government |
|
quote: Verre van eigenlijk. Grappig om te zien hoe een aantal mensen zich echt gaat kwaad maken op zo'n moment en niet verder komen dan menstruatiegerelateerde kreten. Volhouden, zeg ik! When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. |
|
quote: quote: Gast, je spreekt jezelf tegen. als je zegt "... je bent ..." dan is dat een feit. Had je gezegd "ik vind...", dan niet. Om je even op je eigen domme woorden terug te pakken. Dat je hier uberhaupt moet verkondigen dat je 'leerlingen' hebt, beetje weinig zelfvertrouwen me dunkt. Denk je dat je dan serieuzer genomen wordt? Het wekt eerder medelijden op. En wat bedoel je met 'Een luikje begrijpend' trouwens? Interessante nieuwe uitdrukking meester! Ik ben nog steeds leergierig ondanks dat ik 20 jaar ouder ben dan jouw 'studentjes'. [Dit bericht is gewijzigd door MischiefMira op 11-04-2009 12:35] Bla |
|
quote: No shit, Sherlock. Verlies vooral je zelfbeheersing niet. quote: Veel in de hoek moeten staan vroeger? Het zijn op zich geen leerlingen, hoor. Ik werk in de jeugdgevangenis. Mijn vergelijking was enkel om aan te tonen hoe kinderlijk ik die reactie vond. Best straf overigens dat hier zoveel mensen kwaad om worden. En dat je dan moet gaan uitpakken met "ik vind jou best zielig" om je grote gelijk te halen, tja... Maak je dik, man. Doe ik ook niet. When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. |
|
Lekker goedkoop he, niet inhoudelijk reageren en geen antwoord geven op een serieuze vraag. Je vind dat iedereen te fel reageert? Je bent zelf degene die begon iemand een zeiklul te noemen. Het is hier normaal gesproken best vriendelijk en civilized. Zonder jou. Jeugdgevangenis, gottetgottegot zo'n onbenul moet onze ontspoorde teenagers dan weer op het rechte pad brengen... Bla |
|
quote: Jij zit 7 jaar op ZM. Ik ook. Over welke tijd zonder mij heb je 't. En neen, daar ben ik niet mee begonnen, my dear Watson. Ik gaf enkel aan dat het best wel "stoer" is om elk album dat er na je puberteit uitkwam de grond in te boren. Dat luikje begrijpend lezen zou voor nog wat mensen handig zijn, denk ik zo. Oja... quote: + quote: = When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. |
|
Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen." |
|
When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Concerten | Volgende pagina |