IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Auteur:
Topic : 26 april 2009 Lugubre, Infestis en Agramon @ de Gonz in Gouda!
Heidens Hart
Usericon van Heidens Hart
Posted 11-04-2009 10:09 by Heidens Hart Wijzig reactieProfiel van Heidens HartQuote dit berichthttp://www.heidenshart.com

26 april 2009 Lugubre, Infestis en Agramon @ de Gonz in Gouda!

Lugubre - www.lugubre.nl

Vanuit hun tour met The Stone komen ze toch even uit Duitsland naar de Gonz gereden; de mannen van Lugubre! Smerige anti-human black metal op topsnelheid. Lugubre is al een ouwe rot in 't vak maar raar genoeg nooit in de Gonz gespeeld. Nu is het je kans om ze hier te komen bekijken! Alcoholocaust!

Infestis - www.myspace.com/infestis

Vrij nieuwe band met oude bekende uit bands als Sammath, Brandhaard en Fenris. Black metal tegen alle religie! Benieuwd? Check de samples op hun website en kom kijken!

Agramon - www.agramon.tk; www.myspace.com/agramonband

Een viermans formatie (dat zeg ik eigenlijk verkeerd want het zijn 2 heren en 2 dames!) uit Den Haag. Met leden van Zwartplaag. Ook een vrij nieuwe band dus kom ze checken!

Deur Open: 17:00
Deur Dicht: 22:30
Entree Gonzer: €3,00
Entree Niet Gonzer: €6,00

[Dit bericht is gewijzigd door Heidens Hart op 11-04-2009 12:03]

Digerdoden
Usericon van Digerdoden
Posted 12-04-2009 12:01 by Digerdoden Wijzig reactieProfiel van DigerdodenQuote dit bericht

Vet!
Ik zal het in mijn agenda zetten, waarschijnlijk wel aanwezig

"Martyrdom is the only way a man can become famous without ability. " Arthur Schopenhauer

Sater
Usericon van Sater
Posted 24-04-2009 16:41 by Sater Wijzig reactieProfiel van SaterQuote dit bericht

Aanwezig!

one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe

ColdheartMinor
Oink! Oink!
Usericon van ColdheartMinor
Posted 24-04-2009 18:35 by ColdheartMinor Wijzig reactieProfiel van ColdheartMinorQuote dit bericht

Agramon is zeker het uitchecken waard! Zeer gave band inderdaad. En de zanger is een zeer aardige kerel. Jammer alleen dat ik ze nog steeds niet live heb kunnen zien, blegh.

Hexegot
Usericon van Hexegot
Posted 24-04-2009 18:37 by Hexegot Wijzig reactieProfiel van HexegotQuote dit bericht

Dit is leuk!

Snark
Usericon van Snark
Posted 24-04-2009 18:48 by Snark Wijzig reactieProfiel van SnarkQuote dit bericht

als ik verder echt niets te doen heb zal ik t overwegen

Kriegsnebel
Usericon van Kriegsnebel
Posted 26-04-2009 11:36 by Kriegsnebel Wijzig reactieProfiel van KriegsnebelQuote dit bericht

Aanwezig!

Kriegsnebel
Usericon van Kriegsnebel
Posted 26-04-2009 23:16 by Kriegsnebel Wijzig reactieProfiel van KriegsnebelQuote dit bericht

Was wel een gaaf avondje voor de zondag!

Agramon was echt vooruit gegaan!
Ze worden steeds beter!

Infestis was zeker wel ook! Kon ze nog niet,was verrast!

Lugubre was wel relaxt maar speelde vrij vond ik!

Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply
http://www.zwaremetalen.com