De Ulk |
Ulkamania! |
|
|
|
Posted 20-10-2009 15:31 by De Ulk |
|
|
quote: Op 20 oktober 2009 10:25 schreef Orklord het volgende:
Klopt, maar de beslissing is genomen, omdat het officiële bandlid er op het moment niet bij zit (zit ziek thuis?)
Ik heb begrepen dat ie niet mag van z'n wijf.
Dit schreef de promotor op het Heavy Metal Maniacs Forum:
quote: Beste allemaal,
Ik ben de tourpromoter van Tokyo Blade en voordat deze geruchtenstroom verder gaat laat ik jullie even weten wat er exact aan de hand is.
De vriendin van Andy laat mij weten dat Andy ziek is en daarom mogelijk niet kan touren. Ik heb hem echter zelf niet te spreken gekregen, de rest van de band trouwens ook niet. We zitten dus met een stuk onverifieerbaar informatie waarbij we niet weten wat er nu wel en niet aan de hand is.
Uit het verleden heb ik begrepen dat Andy nog wel eens last minute beslissingen maakt om gewoon te gaan touren, ondanks de wensen van zijn vriendin.
Niemand weet dus of Andy ook daadwerkelijk ziek is en of hij wel of niet zal komen op tour.
De band reist morgen af naar Europa en zal daar op Andy's vlucht wachten om te zien of hij aankomt.
Pas dan weten we of hij er wellicht wel of niet bij zal zijn. Ook is het goed mogelijk dat hij in een later stadium zich bij de tour voegt mocht hij de eerste shows overslaan.
Nogmaals dit is speculatie, want we kunnen gewoonweg dit niet bij de bron verifieren.
Overigens was het niet de band of ik die deze show schrapte, het bestuur van HMM vond dat wegens het mogelijke gemis van Andy men dit niet aan het publiek kon presenteren. Dat is uiteraard hun vrije keus.
Om verder geen onwil te kweken heeft de band mij ook verzocht niet achter contractuele showfees aan te gaan.
Helaas had het bestuur al een vervanger geboekt op het moment dat ik hen een nieuw voorstel deed. Immers Tokyo Blade speelt gewoon alles wat verwacht wordt , men zal in het ergste geval Andy missen op het podium.
Deze afweging lag volledig bij het bestuur en niet zoals op de frontpage af te leiden is dat de band de show heeft afgezegd.
Dit is momenteel de meest accurate en zonder voorbehoud genoemd relaas. De inhoud is summier, als ik meer kon vertellen dan had ik dat wellicht zeker gedaan.
Mijn taak hier is om indianenverhalen uit de wereld te helpen, want dergelijk nieuws verspreid zich snel en tevens verspreid het zich onjuist.
Indien er vragen zijn die zonder de integriteit en de privacy van band en organisatie kunnen schaden zal ik die hier beantwoorden.
Allen een goed nacht gewenst,
W. van der Bij
Bareuh...
|