|
Auteur: |
|
|
Jaja, ze komen weer naar het verre zuiden!! [Dit bericht is gewijzigd door valfar op 26-10-2009 12:15] |
|
Zijn er mensen die al eens in deze zaal zijn geweest? Ik hoop dat ze daar een goed geluid hebben want dat is bij Riverside toch wel van groot belang! |
|
het is een kerk, dus een galmbak |
|
Waaaaaat? Riverside in Bunde, hoe gaaf! |
|
quote:Zelf eens gespeeld, prachtige lokatie! Met het geluid viel het nog best mee meen ik me te herinneren. Het is dat het ongemakkelijk is qua ov, anders kwam ik zeker eens kijken. www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies." |
|
Ik denk dat het door dezelfde organisator is geregeld die hun toen ook naar Ittervoort (of was het Itteren?) heeft gehaald, dat vond ik toen ook al vreemd! Dus van Bunde stond ik niet zo heel erg te kijken. Wel mooi, ik ben zeker aanwezig! |
|
Pineapple Thief als support! Dat kan haast niet beter! Nu al zin in! |
|
Tevens : 28 oktober: Patronaat, Haarlem 29 oktober: Romein, Leeuwarden 30 oktober: Hedon, Zwolle 31 oktober: De Pul, Uden [Dit bericht is gewijzigd door lampje@WOD op 30-08-2009 16:48] |
|
Schop! Komende maandag dus! heel veel zin an! |
|
Had er veel zin in gehad, maar zit tot en met maandagavond in Leeds (Damantion Festival). Had graag Riverside op deze locatie willen zien spelen. Have fun. " When the going gets weird, the weird turn pro!" |
|
quote: " When the going gets weird, the weird turn pro!" |
|
Vanavond!!!!!!!!!!! |
|
De show in Bunde was echt geweldig! Wat een muzikanten zijn dit! De start van de tour, maar geen foutje te bekennen en geen valse noot te horen. En mijn complimenten dat ze die galmbak toch zo goed hebben laten klinken (bij Pineapple Thief iets minder, maar bij Riverside was er bijna niks aan te merken op het geluid). Voor de mensen die nog gaan; dat wordt genieten! Alleen jammer dat er volgens mij heel veel locals waren die de muziek niks kon boeien, dus zodra er een rustig stukje was hoorde je meteen het geroezemoes van de locals erdoorheen. Gelukkig was dit bij Riverside een stuk minder dan bij Pineapple Thief. Toen Pineapple Thief op dreef was werd dit ook een leuk optreden. Ook respect voor Riverside dat ze drie keer een toegift gaven! |
|
Haha heel Bunde was bij het concert. Daardoor te druk m.i. en te warm. Pineapple Thief kon mij niet boeien en een voorprogramma dat 2 uur speelt is ook niet echt iets waar ik op zit te wachten. Gelukkig was Riverside de moeite waard. |
|
Foto's staan op www.roosterrockpromotion.com , die Mariusz trekt toch wel een hoop rare bekken tijdens het spelen 16 April is een nieuwe top prog act aangekondigd. Misschien RPWL? Zij staan namelijk 10 april al in Zoetermeer. |
Index / Concerten |