![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
Heavy metal is ontegenzeglijk muziek, maar voor de doorsnee popliefhebber lijkt alles daar ook mee gezegd. Toch telt de heavy-metal subcultuur alleen al in Amerika miljoenen trouwe aanhangers. Veel mensen ervaren dit genre in eerste instantie als cynisch en nihilistisch, en de muziek zowel als de songteksten geven daartoe ook de nodige aanleiding. Maar, wat zien en horen de "metalheads", de trouwe leden van de heavy-metal-scene, zelf in hun muziek? Patchman Spandex Trashing Marco is onze gids in de voornamelijk onbekende metalcultuur in Nederland. De heavy metalmuziek heeft zijn leven namelijk onwijs veranderd! Bekijk! http://manbijthond.nl/fragmenten/spandex-marco ![]() ![]() Against God and Government ![]() |
|
omg die heb ik op tv gezien ja :') Twisted moshing spandex patchman Marco.... in zijn legging Rebel without a sauce ![]() |
|
Leuk filmpje, zo is ie precies. Zie je ook nog es wat goede muziek op tv; Evil, Future Tense ![]() ![]() http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/959/1 :::::::: http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/1122748 ![]() |
|
wat een voorbeeld voor alles en iedereen! ![]() |
|
quote: Ja, en hij organiseert volgensmij ook altijd Tilburg Headbangersfest. ![]() |
|
quote: Een schoolvoorbeeld waarom liefhebbers van ons geliefd metaal door het gros van de bevolking niet serieus genomen wordt. Na het zien van het filmpje kan ik me daar absoluut iets van voorstellen... ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Taets van Avezaete op 12-04-2009 11:28] Oh, no I did, but I spent most of my time occupying various administration buildings... smoking a lot of thai stick... breaking into the ROTC... and bowling. To tell you the truth Brandt, I don't remember most of it. ![]() |
|
Ik kan me daar al minstens 25 jaar iets bij voorstellen. ![]() Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. ![]() |
|
quote: Het is hoe serieus je natuurlijk filmpjes van Man bijt hond neemt. Ik heb er om gelachen, maar ik vond het ook wel tof dat die gozer schijt heeft aan alles en iedereen, dat kan heel moeilijk zijn als je veel gepest bent. En het bewijst ook weer hoe openminded metalheads eigenlijk zijn, tuurlijk zullen er ook daar mensen zijn die hem uitlachen of belachelijk maken, maar als je dan zijn ouders helemaal blij hoort vertellen dat hij eindelijk geaccepteerd wordt en vrienden heeft... Rebel without a sauce ![]() |
|
Marco is een prima gozer. ![]() En dat stukje uit Man Bijt Hons heb ik indertijd gezien, en ik vond het erg leuk. Bareuh... ![]() |
|
Maar kan hij ook tippen aan Kejjedieband, Ulk? ![]() Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. ![]() |
|
quote: Toch weer grappig om op te merken dat op muzikaal vlak menig metalliefhebber moord en brandt schreeuwt als zijn favoriete bandje een millimeter van geijkte muzikale koers afwijkt..oftewel conservatisme in zijn meest primaire vorm... ![]() Voorbeelden: Queensryche, Satyricon, Pestilence, Megadeth, Metallica, Ulver...de lijst is eindeloos... [Dit bericht is gewijzigd door Taets van Avezaete op 12-04-2009 12:14] Oh, no I did, but I spent most of my time occupying various administration buildings... smoking a lot of thai stick... breaking into the ROTC... and bowling. To tell you the truth Brandt, I don't remember most of it. ![]() |
|
quote: Moeiteloos. En hij ruikt ook beter! ![]() Bareuh... ![]() |
|
quote: ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
quote: Nah, afwijken of met slechte muziek aankomen, een heel verschil. Boeiender ![]() |
|
quote: Het feit dat bands durven te experimenteren met nieuwe elementen is al iets dat ik alleen maar kan toejuichen. Dat het resultaat soms kan tegenvallen is inherent aan het fenomeen an sich... ![]() Oh, no I did, but I spent most of my time occupying various administration buildings... smoking a lot of thai stick... breaking into the ROTC... and bowling. To tell you the truth Brandt, I don't remember most of it. ![]() |
|
quote: ![]() Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat ![]() |
|
quote:Oh, experimenteren is okay, maar als je zover van je eigen "ding" komt te staan is het mischien verstandiger om het onder een andere naam te doen. Queensryche bijvoorbeeld heeft echt niets te winnen, het is zonder DeGarmo niets meer. Kan je experimenteren wat je wil, maar zaad blijft zaad. Ulver is juist een weg ingeslagen die ik persoonlijk erg kan waarderen, dat is dus weer het omgekeerde verhaal. Boeiender ![]() |
|
Ik was ook bij een concert waar ze hem gefilmd hebben en we moesten toen zelf ook voor de camera ![]() Gelukkig hebben ze m'n kop er niet bij uitgezonden, sterker nog, ze hebben het hele concert weg gelaten... toch wel apart want ze hebben de heeeeeeel avond met een camera achter hem aangelopen ![]() |
|
quote: Tegeltjeswaardig. ![]() |
|
quote: "Tribe" is een plaat waar deGarmo nog aan meegeschreven heeft, maar dat was ook een losse flodder. Operation Mindcrime II en The American Soldier vind ik nochthans zeer solide.. ![]() Oh, no I did, but I spent most of my time occupying various administration buildings... smoking a lot of thai stick... breaking into the ROTC... and bowling. To tell you the truth Brandt, I don't remember most of it. ![]() |
|
Precies Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat ![]() |
|
Over Queensryche gesproken, heb ik weer gelezen dat menig recensent de nieuwe plaat niet goed vindt, omdat het niet lijkt op het Queensryche van weleer (Rage for order e.d). Als je zoiets schrijft, snap je de essentie van een band als Queensryche niet. Geoff Tate en zo doen toch lekker waar ze zelf zin in hebben en daar kan ik alleen maar bewondering voor opbrengen, ondanks het resultaat soms beklagenswaardig is... Oh, no I did, but I spent most of my time occupying various administration buildings... smoking a lot of thai stick... breaking into the ROTC... and bowling. To tell you the truth Brandt, I don't remember most of it. ![]() |
|
quote: Dat gelul hoor ik ook al jaren over Marillion terwijl die toch keer op keer met een ijzersterk album op de proppen komen. De mening van recensenten kan mij eigenlijk doorgaans gestolen worden. ![]() Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. ![]() |
|
quote: +1 ![]() |
|
Het mooiste zijn van die gasten die claimen dat er na 1990 geen goede metal meer uitgekomen is en de pandametaalpuristen die vinden dat een band niet meer cvlt is omdat ze plotseling wel meer dan vier akkoorden kunnen spelen en erachter komen dat hun boodschap met een goede productie plotseling wel over komt... ![]() ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Taets van Avezaete op 12-04-2009 13:05] Oh, no I did, but I spent most of my time occupying various administration buildings... smoking a lot of thai stick... breaking into the ROTC... and bowling. To tell you the truth Brandt, I don't remember most of it. ![]() |
![]() |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |