|
Auteur: |
|
|
Vrijdag 19 juni Pestilence & supports entree 14 euro Bibelot Dordrecht VV vanaf 14-4 www.bibelot.net |
|
Beterrr! |
|
das goed in de buurt.... |
|
Vet. |
|
Supporthe New Dominion |
|
Hoe staat het met de kaartverkoop? Zullen d'r nog kaarten aan de deur verkrijgbaar zijn, of is dat nu nog niet te zeggen? |
|
Vet, hier ga ik wel bijzijn |
|
Nee, ik heb al wel een kaartje, maar een paar vrienden van me zijn nogal late beslissers |
|
Ben aan het overwegen hierheen te gaan. Weet iemand hoe het geluid in deze zaal doorgaans is? |
|
Ik heb concerten meegemaakt waar het geluid niet echt best was (vaak te hard), maar de laatste tijd is het geluid vrij aardig. Vrijdag dus! [Dit bericht is gewijzigd door MetalJan op 15-06-2009 19:41] |
|
Ah ok, heb inmiddels besloten om te gaan. Ik zal die ene lulhannes zijn. |
|
Leuk avondje. :D Voor de liefhebbers, hier de setlist van Pestilence: Devouring Frenzy Chemo Therapy Chronic Infection Horror Detox The Secrecies Of Horror The Process Of Suffocation Fiend Mind Reflections Hate Suicide Prophetic Revelations Lost Souls Land Of Tears Toegift: Out Of The Body |
|
Alweer geen Y2H |
|
Nee idd en ik miste Dehydrated ook in de setlist. Maar ja, op zich wel goed concert hoor. Heb niks te klagen eigenlijk verder. |
Index / Concerten |