|
Auteur: |
|
|
Zeer waarschijnlijk wel aanwezig. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Het zijn financieel onrustige tijden,daarom de speciale TLP-cd-releaseparty actie. De eerste vijftig mensen die de nieuwe cd aanschaffen tijdens de releaseparty krijgen er een zeer gelimiteerd t-shirt bij. Daarnaast maakt iedereen die een cd koopt kans op een geweldig pakket met cd's, drank, toegangskaarten voor een concert in Gigant en meer. deze prijs zal tijdens de afterparty in Ozzy worden verloot ! Verder zal de The Lucifer Principle zich de 16e officieel als Jägerband presenteren, de avond zal daarom onderandere worden onersteund door jägerettes! [Dit bericht is gewijzigd door earik mortem op 14-05-2009 20:56] |
|
quote: Yech. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
quote: idd normaliter wel, tijdens de vorige releaseparty was het donders gezellig. |
|
|
|
Hmzzz. Kutzooi. Helemaal vergeten dat dat gisteren was. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Idem iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus! |
|
GAve foto's Bert!!! Was en dorstig feest! |
|
|
Index / Concerten |