|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
Wow, vette shock! Zoiets verwachtte ik dus echt niet. |
|
Dat van die shirts snap ik eigenlijk wel. Hij mag ze op de cover van de CD en in video's niet aantrekken aangezien dat mensen kan afschrikken [nu metals fans]. Jonathan Davis is ook eens met een blackmetal shirt gesignaleert geloof ik. |
|
quote: het leukste van heavy metal t shirts zijn de blikken die soms krijgt toegeworpen :D kheb dat t shirt van pantera met far beyond driven. (abstrakte illistratie van een boor die in een kut verdwijnt kben zelfs een keer de klas uitgekickt omdat ik dat t shirt aan had [Dit bericht is gewijzigd door Hippy Killer op 17-08-2002 0:01] He man nice shot! |
|
quote: ik zie zelf een boor in een hoofd voor me.?!? Oud Vuil. |
|
Dave Willams dood......ik heb ze nog gezien op Ozzfest en ze waren goeoed!!Jammer heeel heeeeeel jammer....ben benieuwd of DP nu zonder hem doorgaat... luuuuuuv is in the air......... |
|
quote: quote: De blauwe versie is een boor in een hoofd en er is een bruine versie met een boor in een aars. (Wel toepasselijk gezien hun eerste 4 platen) Die 'kutversie' ken ik niet. En nee, het zijn niet allemaal kutversies. Ontopic: treurig als altijd. het wordt weer flink tijd voor massale doodsoorzaken in de R&B hoek om de doden in de metal te vergelden. Satan! doe er wat aan! Wel triest trouwens dat een blackmetal fan zelf nepmetal maakte; toch een vorm van verraad. [Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 17-08-2002 5:42] The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote: *probeert niet in lachen uit te barsten* My madness, my sadness |
|
quote: goeiemorreguh! de ochtendstond heeft bier in den mond The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote: /me heeft gewerkt...die zon is mij nu ff te fel My madness, my sadness |
|
toch best jammer, hoorde eergistren een liedje van dat verdonken pool, en ja niet speciaal(welke nu band wel) maar wel geinig voor op de achtergrond. [edit] typo's: beetje vroeg [Dit bericht is gewijzigd door Markam op 17-08-2002 10:19] |
|
hmz als ik die foto's zo zie dan lijkt het alsof hij die shirts droeg omdat hij ze mooi vond ofzo. Maar ik ken de band verder niet. |
|
Ik heb eens een interview met hem gezien op TMF, en alles wat ze vroegen over wat 'de kids' moeten voelen over drowning pool vergelijk hij met wat hij vroeger voelde toen hij pantera hoorde, live zag en dergelijke. Kwist dus al langer dat pantera zijn lievelingsband was, maar dat ie ook blackmetalfan was Och ja van al de nu metalgroepen, waar er toch enkele goeie tussenzitten ( vegeef mijn untreu zijn) vind ik drowning pool nog de slechste van al |
|
Tsja, je mag wel van metal houden, maar owee als je het zelf maakt. Dan loop je me toch een potje geld mis. |
|
Whahaha sorry... wat een wigger ('white nigger') [Dit bericht is gewijzigd door Dwaallicht op 17-08-2002 11:10] |
|
We zullen em missen??????? |
|
o wee, wat zal ik hem missen .....NOT Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLĂINTE |
|
quote: ja een wigger met een Marduk shirt! Suck my piss |
|
Dubbelop dus. |
|
dubbelpop Oud Vuil. |
|
Ik ken die band nieteens, maar als het new-metal is vind ik het geen schande. Dood? das kut voor hem! |
|
quote: hij had beter in stijle kunnengaan ja: verdrinken in het zwembad ofzo |
|
sja.. nog niet bekend genoeg voor deoverdosis... Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist. |
|
Tja het is jammer.. |
|
quote: had wel toepasselijker geweest.... mischien doen de overige leden van drowning pool een massale zelfmoord aktie bij een zwembad met bakstenen aan hun enkels, doen ze hun band tenminste eer aan Silent night..........A bod..........A HILLEGOM NIGHT!!! |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |