|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
|
|
Zo, dat is snel! Mooi man, eindelijk weereens naar Einhovuuuuuuuuuuuuuuuh |
|
Aanwezig voor NOX. |
|
Ah, leuk! NOX! Aanwezig dus. Nightshade & devil root. Wolfsbane & eye of newt. Round and round and round and round we go |
|
Gaaf, NOX. Present. |
|
|
|
Nice flyer |
|
Yeah! Aankomende zaterdag alweer! |
|
*Schop* morgen alweer!!! |
|
Nog een keer om het af te leren...*schopje* |
|
Vanavond alweer! Nightshade & devil root. Wolfsbane & eye of newt. Round and round and round and round we go |
|
|
|
Zo, dat was weer een geslaagd feestje! NOX was super vet |
|
quote: Ja, die met de lange haren. Die met iets teveel rode wijn op ging dansen op Nox. Wat trouwens hardstikke leuk was, al viel het niet bij iedereen in de smaak :') [Dit bericht is gewijzigd door Devotee op 07-06-2009 15:34] Nightshade & devil root. Wolfsbane & eye of newt. Round and round and round and round we go |
|
Hehe, zoiets zag ik ja. Ach ja, je hebt je vermaakt. Lijkt me het belangrijkste |
|
Vermaakt heb ik me zeker! En nog genoeg kansen om Nox weer een keer serieus te bekijken. Nu vraag ik me wel af wie jij dan bent? Nightshade & devil root. Wolfsbane & eye of newt. Round and round and round and round we go |
|
Die gaan idd vaak spelen vertelde Niels. Goeie zaak Ik ben niet zo heel lang geweest gisteren. Lang blond haar in een staart en een World Downfall shirt gisteren. |
|
quote: Toen hij naast mij stond was hij die lange gast met zijn haar in een lange blonde staart naast die ongelooflijk knappe gozer Metal zonder gitaren is als een bordeel zonder hoeren, en dat is ook maar gewoon een huis... |
|
|
|
:') Maar niet gezien. Of ja, vast wel gezien, maar ik kan het me zo even niet herinneren. Nightshade & devil root. Wolfsbane & eye of newt. Round and round and round and round we go |
|
Wat herinner je je wel dan? |
|
In tegenstelling tot wat jij wellicht denkt, alles :p Maar weet je hoeveel gasten er met lang blond haar in een staart rondlopen op zo'n avond? Hahah, godver Nightshade & devil root. Wolfsbane & eye of newt. Round and round and round and round we go |
|
quote:Dat is mooi want dan mag je vertellen hoe het was voorafgaand aan het laatste nummer van Nox. Toen kwam ik pas binnen namelijk quote:Ik kijk zelden naar mannen. Vrouwen met TDB backpatches zijn dan toch interessanter |
|
Ik heb Erebus een half nummer uitgehouden, dus daar kan ik je weinig over vertellen, behalve dan dat ik dat halve nummer kut vond. En Nox heb ik ook maar hoogstens voor de helft gezien, die waren wel erg goed zoals altijd, maar ik was te druk met andere dingen. Dus, gezellige avond, maar dat had weinig met de bands te maken, dus daar heb je ook niet veel aan :') Nightshade & devil root. Wolfsbane & eye of newt. Round and round and round and round we go |
|
En de volgende keer gewoon hallo zeggen! Ik ben niet zo onvriendelijk als ik er uit zie, hahah Nightshade & devil root. Wolfsbane & eye of newt. Round and round and round and round we go |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Concerten | Volgende pagina |