|
Auteur: |
|
|
Vrijdag 11 september 2009: MICHAEL SCHENKER GROUP (DUI) & support in Hedon te Zwolle. Voorverkoop start zsm. Hou www.hedon-zwolle.nl in de gaten voor meer info. [capslock probleem verholpen] [Dit bericht is gewijzigd door Greycloak op 15-04-2009 21:59] |
|
AANWEZIG! Goed bezig Arjan! |
|
Heen! |
|
Lalalalalalalala Zsie Germans jah..... "Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff" |
|
Verrek, ik ben op een donderdag jarig. ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
quote: Ik weet niet of je hem de laatste jaren hebt horen spelen maar die arena's lijken me momenteel wat hoog gegrepen. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Ja, zag een tijdje terug een redelijk nieuw optreden op rockpalast. De vette jaren zijn duidelijk voorbij, hij is echt niet meer zo goed als begin 80. Jammer. Ik was altijd een groot dan, heb een lp of 7 van hem, de eerste dus. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
tog maar heen dacht ik zo. Gaaaaaaf Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling.... |
|
|
|
Godverdomme hej, waarom in die aids tent? Against God and Government |
|
quote: Hmmm, wederom een erudiete bijdrage van Robert uit Arnhem. |
|
quote: Zoals Willie altied zecht..... Loat gooooaaaaan!!!!!!! Rotzak heeft scheijinbaar zijn naam eer aangedaan en is er uit getiefd bij Tankard laatst, moet ie zig maar gedragen hahahaha verder altijd gezellig in hedon dus nog maalds ga zo door. Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling.... |
|
quote: mee eens |
|
quote: Zo mijn naam en plaatsnaam, goed onderzoek gedaan. Against God and Government |
|
quote: En de bruine arm bokaal gaat naar Nark, hulde jongen. Against God and Government |
|
quote: Ja, jongen graag gedaan hoor. Alles om jou te plijzieren heh. Mischien kunnen we eens een biertje nuttigen samen in Hedon in plaats van mekaar op een kansloze forum als dit voor rotte vis en weet ik niet wat meer uitmaken, lijkt mij in iedergeval een stuk gezelligger Groeten van Tony uut Zwolle [Dit bericht is gewijzigd door nark op 21-04-2009 16:27] Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling.... |
|
Voorverkoop is gestart: http://www.hedon-zwolle.nl/index.php?option=com_tlevents&Itemid=65&task=detail&showid=425 |
|
10 sept @ Boerderij Zoetermeer 14 sept @ Rock Temple, Kerkrade |
|
Fuck, dat was vanavond... Bareuh... |
Index / Concerten |