|
Auteur: |
|
|
Vrijdag 2 oktober: ENSIFERUM - FIN Enige Nederlandse show in de tour! + supports t.b.a. Romein - Leeuwarden Aanvang: 19.30 Ticket: 16,- Tickets binnen enkele dagen online verkrijgbaar via http://www.poppodiumromein.nl/tickets.php [Dit bericht is gewijzigd door Deathwish op 16-04-2009 0:01] |
|
zo ver enigste? jij klinkt Vlaams [Dit bericht is gewijzigd door Hypnos op 15-04-2009 23:58] signature |
|
Haha, het is ook wel een enig concert natuurlijk. Maar even verandert, domme fouten. |
|
het is ook enig hoor signature |
|
30 oktober zal deze show ook Amersfoort aandoen. Voor die show kun je hier gratis kaarten winnen: http://www.metalkrant.net/index.php?message=324&page=9 De supportacts zijn trouwens ook bekend namelijk: Tracedawn en Metsatoll. www.metalkrant.net | Metalkrant, de online krant voor heel headbangend en moshend Metalland. |
|
Aanwezig.waar weet ik nog niet. Tracedawn is een erg leuk nieuw bandje.Gezien op RockHard en Wacken. =) |
|
Denk aanwezig te zijn in Leeuwarden. |
|
Hey mensen, doordat een vriendin ineens niet mee kan heb ik een kaartje te koop. Ik verkoop hem voor 12,50. Groentis Muriƫl |
|
Morgen alweer, ondanks vele berichten die ons ter oren komen, zijn er nog gewoon kaarten beschikbaar. Tot morgen 18.30 kunnen die gewoon via de site besteld worden, daarna vanaf 19.30 aan de kassa! |
|
helaas is Hoogeveen afwezig vanavond door werk en band verplichtingen. |
|
Ensiferum speelt vanavond een extra lange set van 100+ minuten. |
|
Ahw godver, net nu ik vandaag en morgen moet werken |
|
Thuis =) |
|
Mooi feest, hut lekker vol en zeer enthousiast, meer van dit soort avonden! |
|
Wat een belachelijk goed concert van Ensiferum. Erg blij dat ik erbij was. Mooie mix van ouder werk en nieuwe album 'From Afar'. Komende donderdag ook nog naar Amoral, Before The Dawn en AMORPHIS!! |
|
Het was een ontzettend vet concert, en goeie kwaliteit muziek voor zo'n kleine ruimte. die bassist van tracedawn was wreed. |
|
Wat cool man. Wil je muilperen? |
|
quote: Dik wreed en master man!! Bruce Banner |
Index / Concerten |