|
Auteur: |
|
|
donderdag 9 juli komt de Amerikaanse progmetalband Queensryche naar de Boerderij in Zoetermeer en 10 september is het de beurt aan Michael Schenker. |
|
Een paar jaar geleden stond QR in de Effenaar en kostte een kaartje 42 euro. De Boerderij heeft een kleinere capaciteit dan de Effenaar en is vanwege haar organisatievorm sowieso altijd wat duurder met toegangsprijzen. Ik vrees dat de liefhebbers hun portemonnee flink kunnen gaan trekken... |
|
Queensryche!Woei,maar idd niet meer zoals vroeger....maar toch het overwegen waard. =) |
|
Dacht even dat dit betekende dat MSG in het voorprogramma van Queensrÿche staat, maar helaas. |
|
De nieuwe plaat is anders best de moeite waard! Oh, no I did, but I spent most of my time occupying various administration buildings... smoking a lot of thai stick... breaking into the ROTC... and bowling. To tell you the truth Brandt, I don't remember most of it. |
|
Met een Geoff Tate die zijn oude zanghoogte voor mijn gevoel amper nog haalt en derhalve voor de zekerheid de 2e stem maar pakt laat ik dit maar aan me voorbij gaan. Laatste keer dat ik ze op Waldrock zag vond ik het amper nog boeiend genoeg om te blijven kijken. Vergane glorie inderdaad. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Kaarten a euro 38,- voor QR Maar wat zien ik: Tesla komt twee dagen later!!!! 10.10.1942 - 20.11.2011 |
|
quote: achtenfukkingdertigkankeuroos???? dat wil ik alleen betalen als ze o.m. 4 x achter elkaar spelen |
|
quote: Dat lijkt me sterk. Concerten zitten daar altijd onder de 2 tientjes. Zo ook voor Alannah Myles afgelopen jaar. In ieder geval, ik heb daar nog nooit iets duurs gezien maar wel, redelijk, grote namen uit het verleden. quote: Hmmm verder lezen dus. Echt bizar dat ze dat vragen dus.... Ik vrees dat die zaal best leeg gaat zijn [Dit bericht is gewijzigd door Argus op 20-04-2009 14:14] Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden? |
|
quote:Laat ik dan voor de volledigheid ook even in alle eerlijkheid bekennen dat ik er nog maar slechts 1 show gezien heb: Anathema en Demians afgelopen jaar. Die kostte 28 euro wat ik al vrij veel vond en ook de drank-, garderobe- en toiletprijzen vond ik aan de hoge kant. Zodoende mijn aanname. Wel een erg leuke zaal overigens |
|
Ik ben ook even door de agenda gekeken met wat meer aandacht voor de prijzen en ik zie dat die ook aardig toenemen. J.O.'s Pain is nog 2 tientjes maar blue oyster en tesla gaan daar dus ook flink overheen. Jammer. De locatie is makkelijk te bereiken voor me maar voor die prijs ga ik niet in zo'n klein zaaltje staan. Drank/etc prijzen zijn gemiddeld voor deze regio. Vergeet niet dat een fluitje hier op een terras 'wat' duurder is dan in Eindhoven Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden? |
|
veel concerten van dezelfde artiesten in andere steden zijn ongeveer net zo duur. Ligt denk ik dus maar aan de artiest dan aan de zaal. Queensryche was eerder dit jaar in de Waerdse Tempel bijvoorbeeld net zo duur als nu. Tesla in de Boerderij is 1 euro duurder dan The Rock Temple in Kerkrade, Jon Oliva is daar weer 2 euro duurder, etc. quote: Ik denk dat het binnen een week uitverkoopt.... [Dit bericht is gewijzigd door fsleeking op 20-04-2009 14:50] |
|
quote: ik denk dat je een aap bent |
|
Username: Snark Interesses / hobbies: kanker roepen quote: *zucht... kansloos* |
|
Hee...een 'K'-woord: FOEI! Nog eens bezien of dit hem wordt. Heerhugowaard was vermakelijk vorig jaar, ondanks dat de zaal akelig leeg was. 10.10.1942 - 20.11.2011 |
|
quote: ik bedoel alleen dat als jij t een okeeje prijs vind behoor je in een boom met een banaan. De belachelijke prijzen stijgen de pan uit, nog effe en we betalen een half maandsalaris om een festivalterrein te mogen bevuilen. Als we nu voor een band als queensryche die op de o.m. II cd na de laatste jaren weinig tot niets gepresteerd hebben en waarbij ik afvraag of die bewuste plat ook zoveel aandacht had gekregen als er de plaat een op zich zelf staande titel had meegekregen al ongeveer 40 euro moeten neertellen (ik reken er even een garderobe en een wc-bezoekje bij) moeten neertellen tja... waar zijn we in teringkristusnaam dan mee bezig. |
|
quote: quote:Gelukkig hoef je je over een lege zaal geen zorgen te maken dan |
|
quote: ik zeg niet dat ik de prijs okay vind, ik bedoel meer dat de prijs niet alleen bij deze show of zaal hoog zijn, maar overal en altijd. Artiesten drijven hun fees de laatste jaren duidelijk omhoog. Nu ze weinig cd's verkopen zullen ze een andere manier moeten vinden om hun brood mee te verdienen. Ik ben het echter totaal met je eens dat de prijzen tegenwoordig soms bizarre hoogten aannemen. |
|
quote: precies, marketingtechnisch zijn de meeste muzikanten echt apen! |
|
kut...had graag willen gaan...mja ben weer ns niet in het land wait for me dragon, we'll meet in the sky |
Index / Concerten |