IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Auteur:
Topic : Queensryche en Michael Schenker naar Zoetermeer
fsleeking
Usericon van fsleeking
Posted 16-04-2009 12:24 by fsleeking Wijzig reactieProfiel van fsleekingQuote dit berichthttp://www.boerderij.org

donderdag 9 juli komt de Amerikaanse progmetalband Queensryche naar de Boerderij in Zoetermeer en 10 september is het de beurt aan Michael Schenker.

Staalman
Usericon van Staalman
Posted 16-04-2009 12:25 by Staalman Wijzig reactieProfiel van StaalmanQuote dit bericht

De dagen dat Queensryche progmetal maakte zijn al heel lang voorbij.. Helaas een vergane-glorie-band.

"Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All"

Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 16-04-2009 12:32 by Judge M. Wijzig reactieProfiel van Judge M.Quote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl

Een paar jaar geleden stond QR in de Effenaar en kostte een kaartje 42 euro. De Boerderij heeft een kleinere capaciteit dan de Effenaar en is vanwege haar organisatievorm sowieso altijd wat duurder met toegangsprijzen. Ik vrees dat de liefhebbers hun portemonnee flink kunnen gaan trekken...

NotYourBitch
Usericon van NotYourBitch
Posted 16-04-2009 12:33 by NotYourBitch Wijzig reactieProfiel van NotYourBitchQuote dit bericht

Queensryche!Woei,maar idd niet meer zoals vroeger....maar toch het overwegen waard.

=)

MetalTuupLimburg
Usericon van MetalTuupLimburg
Posted 17-04-2009 22:52 by MetalTuupLimburg Wijzig reactieProfiel van MetalTuupLimburgQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/KayMeertens

Dacht even dat dit betekende dat MSG in het voorprogramma van Queensrÿche staat, maar helaas.

Taets van Avezaete
Bourgondische Bockworst
Usericon van Taets van Avezaete
Posted 18-04-2009 8:49 by Taets van Avezaete Wijzig reactieProfiel van Taets van AvezaeteQuote dit bericht

De nieuwe plaat is anders best de moeite waard!

Oh, no I did, but I spent most of my time occupying various administration buildings... smoking a lot of thai stick... breaking into the ROTC... and bowling. To tell you the truth Brandt, I don't remember most of it.

XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 18-04-2009 10:38 by XXL Wijzig reactieProfiel van XXLQuote dit bericht

Met een Geoff Tate die zijn oude zanghoogte voor mijn gevoel amper nog haalt en derhalve voor de zekerheid de 2e stem maar pakt laat ik dit maar aan me voorbij gaan.

Laatste keer dat ik ze op Waldrock zag vond ik het amper nog boeiend genoeg om te blijven kijken.

Vergane glorie inderdaad.

Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.

attematic
Pictures and stories
Usericon van attematic
Posted 20-04-2009 11:35 by attematic Wijzig reactieProfiel van attematicQuote dit bericht

Kaarten a euro 38,- voor QR

Maar wat zien ik: Tesla komt twee dagen later!!!!

10.10.1942 - 20.11.2011

Snark
Usericon van Snark
Posted 20-04-2009 14:06 by Snark Wijzig reactieProfiel van SnarkQuote dit bericht

quote:
Op 20 april 2009 11:35 schreef attematic het volgende:
Kaarten a euro 38,- voor QR

Maar wat zien ik: Tesla komt twee dagen later!!!!

achtenfukkingdertigkankeuroos????

dat wil ik alleen betalen als ze o.m. 4 x achter elkaar spelen

Argus
Our fate is written in the web. Woven by the Norns
Usericon van Argus
Posted 20-04-2009 14:13 by Argus Wijzig reactieProfiel van ArgusQuote dit bericht

quote:
Op 16 april 2009 12:32 schreef Judge M. het volgende:
Een paar jaar geleden stond QR in de Effenaar en kostte een kaartje 42 euro. De Boerderij heeft een kleinere capaciteit dan de Effenaar en is vanwege haar organisatievorm sowieso altijd wat duurder met toegangsprijzen. Ik vrees dat de liefhebbers hun portemonnee flink kunnen gaan trekken...

Dat lijkt me sterk. Concerten zitten daar altijd onder de 2 tientjes. Zo ook voor Alannah Myles afgelopen jaar.

In ieder geval, ik heb daar nog nooit iets duurs gezien maar wel, redelijk, grote namen uit het verleden.

quote:
Op 20 april 2009 14:06 schreef Snark het volgende:
achtenfukkingdertigkankeuroos????

dat wil ik alleen betalen als ze o.m. 4 x achter elkaar spelen

Hmmm verder lezen dus. Echt bizar dat ze dat vragen dus....
Ik vrees dat die zaal best leeg gaat zijn

[Dit bericht is gewijzigd door Argus op 20-04-2009 14:14]

Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden?

Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 20-04-2009 14:17 by Judge M. Wijzig reactieProfiel van Judge M.Quote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl

quote:
Op 20 april 2009 14:13 schreef Argus het volgende:
Dat lijkt me sterk. Concerten zitten daar altijd onder de 2 tientjes. Zo ook voor Alannah Myles afgelopen jaar.

In ieder geval, ik heb daar nog nooit iets duurs gezien maar wel, redelijk, grote namen uit het verleden.
Laat ik dan voor de volledigheid ook even in alle eerlijkheid bekennen dat ik er nog maar slechts 1 show gezien heb: Anathema en Demians afgelopen jaar. Die kostte 28 euro wat ik al vrij veel vond en ook de drank-, garderobe- en toiletprijzen vond ik aan de hoge kant. Zodoende mijn aanname.

Wel een erg leuke zaal overigens

Argus
Our fate is written in the web. Woven by the Norns
Usericon van Argus
Posted 20-04-2009 14:37 by Argus Wijzig reactieProfiel van ArgusQuote dit bericht

Ik ben ook even door de agenda gekeken met wat meer aandacht voor de prijzen en ik zie dat die ook aardig toenemen. J.O.'s Pain is nog 2 tientjes maar blue oyster en tesla gaan daar dus ook flink overheen.
Jammer. De locatie is makkelijk te bereiken voor me maar voor die prijs ga ik niet in zo'n klein zaaltje staan.

Drank/etc prijzen zijn gemiddeld voor deze regio. Vergeet niet dat een fluitje hier op een terras 'wat' duurder is dan in Eindhoven

Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden?

fsleeking
Usericon van fsleeking
Posted 20-04-2009 14:48 by fsleeking Wijzig reactieProfiel van fsleekingQuote dit berichthttp://www.boerderij.org

veel concerten van dezelfde artiesten in andere steden zijn ongeveer net zo duur. Ligt denk ik dus maar aan de artiest dan aan de zaal. Queensryche was eerder dit jaar in de Waerdse Tempel bijvoorbeeld net zo duur als nu. Tesla in de Boerderij is 1 euro duurder dan The Rock Temple in Kerkrade, Jon Oliva is daar weer 2 euro duurder, etc.

quote:
Ik vrees dat die zaal best leeg gaat zijn

Ik denk dat het binnen een week uitverkoopt....

[Dit bericht is gewijzigd door fsleeking op 20-04-2009 14:50]

Snark
Usericon van Snark
Posted 20-04-2009 14:51 by Snark Wijzig reactieProfiel van SnarkQuote dit bericht

quote:
Op 20 april 2009 14:48 schreef fsleeking het volgende:
veel concerten van dezelfde artiesten in andere steden zijn ongeveer net zo duur. Ligt denk ik dus maar aan de artiest dan aan de zaal. Queensryche was eerder dit jaar in de Waerdse Tempel bijvoorbeeld net zo duur als nu. Tesla in de Boerderij is 1 euro duurder dan The Rock Temple in Kerkrade, Jon Oliva is daar weer 2 euro duurder, etc.

ik denk dat je een aap bent

fsleeking
Usericon van fsleeking
Posted 20-04-2009 14:55 by fsleeking Wijzig reactieProfiel van fsleekingQuote dit berichthttp://www.boerderij.org

Username: Snark
Interesses / hobbies: kanker roepen

quote:
ik denk dat je een aap bent

*zucht... kansloos*

attematic
Pictures and stories
Usericon van attematic
Posted 20-04-2009 15:36 by attematic Wijzig reactieProfiel van attematicQuote dit bericht

Hee...een 'K'-woord: FOEI!

Nog eens bezien of dit hem wordt. Heerhugowaard was vermakelijk vorig jaar, ondanks dat de zaal akelig leeg was.

10.10.1942 - 20.11.2011

Snark
Usericon van Snark
Posted 20-04-2009 16:04 by Snark Wijzig reactieProfiel van SnarkQuote dit bericht

quote:
Op 20 april 2009 14:55 schreef fsleeking het volgende:

pislullenopmerking

ik bedoel alleen dat als jij t een okeeje prijs vind behoor je in een boom met een banaan. De belachelijke prijzen stijgen de pan uit, nog effe en we betalen een half maandsalaris om een festivalterrein te mogen bevuilen. Als we nu voor een band als queensryche die op de o.m. II cd na de laatste jaren weinig tot niets gepresteerd hebben en waarbij ik afvraag of die bewuste plat ook zoveel aandacht had gekregen als er de plaat een op zich zelf staande titel had meegekregen al ongeveer 40 euro moeten neertellen (ik reken er even een garderobe en een wc-bezoekje bij) moeten neertellen tja... waar zijn we in teringkristusnaam dan mee bezig.

Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 20-04-2009 16:28 by Judge M. Wijzig reactieProfiel van Judge M.Quote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl

quote:
Op 20 april 2009 15:36 schreef attematic het volgende:
Nog eens bezien of dit hem wordt. Heerhugowaard was vermakelijk vorig jaar, ondanks dat de zaal akelig leeg was.
quote:
Op 20 april 2009 14:48 schreef fsleeking het volgende:
Gelukkig hoef je je over een lege zaal geen zorgen te maken dan

fsleeking
Usericon van fsleeking
Posted 20-04-2009 17:39 by fsleeking Wijzig reactieProfiel van fsleekingQuote dit berichthttp://www.boerderij.org

quote:
ik bedoel alleen dat als jij t een okeeje prijs vind behoor je in een boom met een banaan. De belachelijke prijzen stijgen de pan uit, nog effe en we betalen een half maandsalaris om een festivalterrein te mogen bevuilen. Als we nu voor een band als queensryche die op de o.m. II cd na de laatste jaren weinig tot niets gepresteerd hebben en waarbij ik afvraag of die bewuste plat ook zoveel aandacht had gekregen als er de plaat een op zich zelf staande titel had meegekregen al ongeveer 40 euro moeten neertellen (ik reken er even een garderobe en een wc-bezoekje bij) moeten neertellen tja... waar zijn we in teringkristusnaam dan mee bezig.

ik zeg niet dat ik de prijs okay vind, ik bedoel meer dat de prijs niet alleen bij deze show of zaal hoog zijn, maar overal en altijd. Artiesten drijven hun fees de laatste jaren duidelijk omhoog. Nu ze weinig cd's verkopen zullen ze een andere manier moeten vinden om hun brood mee te verdienen.

Ik ben het echter totaal met je eens dat de prijzen tegenwoordig soms bizarre hoogten aannemen.

Snark
Usericon van Snark
Posted 20-04-2009 17:43 by Snark Wijzig reactieProfiel van SnarkQuote dit bericht

quote:
Op 20 april 2009 17:39 schreef fsleeking het volgende:
ik zeg niet dat ik de prijs okay vind, ik bedoel meer dat de prijs niet alleen bij deze show of zaal hoog zijn, maar overal en altijd. Artiesten drijven hun fees de laatste jaren duidelijk omhoog. Nu ze weinig cd's verkopen zullen ze een andere manier moeten vinden om hun brood mee te verdienen.

Ik ben het echter totaal met je eens dat de prijzen tegenwoordig soms bizarre hoogten aannemen.

precies, marketingtechnisch zijn de meeste muzikanten echt apen!

she_devil
too true to be true
Usericon van she_devil
Posted 20-04-2009 20:22 by she_devil Wijzig reactieProfiel van she_devilQuote dit berichthttp://shedevil.wiebel.nl

kut...had graag willen gaan...mja ben weer ns niet in het land

wait for me dragon, we'll meet in the sky

Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply
http://www.zwaremetalen.com