|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
Hallo iedereen! Het seizoen voor optredens in Cafe de Vrijbuiter te Goes (zeeland) begint weer! Het seizoen loopt van september tot uiterlijk mei. En daarom ben ik op zoek naar bands die het leuk cq. intressant vinden om daar op te treden. Wij programmeren op de vrijdag avond 1x maal per maand een band of een package. In de genre's; Metal (in de breedste zin van het woord) Hardcore (en subsstromingen) Ouwderwetse Punk (dus geen blink 182-achtige B.S.) Mocht je geintresseesrd zijn in een Gig in cafe de vrijbuiter kun je voor meer informatie contact op nemen met mij (Bart Akkermans) via Dargull@Xs4all.nl Ik hoor graag van jullie! |
|
You've got mail! |
|
Indeed |
|
drummer gezocht... omgeving noordbrabant.... |
|
ow fuck, sorry, verkeerde topic slaap nog half......... |
|
jow.. collision heeft ook gemailt |
|
you have mail 11.45: restate my assumptions |
|
Je heb meel Trieste gast |
|
en je hebt grolsch [Dit bericht is gewijzigd door Infaustus op 18-08-2002 19:11] No meat is sweater |
|
je hebt meel |
|
je hebt mail "The stars themselves once lived and died at my command, and yet you still dare to oppose my will." |
|
ik heb ook gemaild "7 Years Have Gone, It Can No Longer Be Left Undone The Candle Must Be Burn Again, And Pain Must Follow the Unholy Flame So Burn... Burn... Burn And Free the Spirit From Its Chain" |
|
een kennis van mij is een festival aan het organiseren en die zoekt ook nog bands dus als je geintereseert bent kun je mailen naar: info@djtommy.nl of kijk voor meer info op de website www.djtommy.nl dus niet naar mij sturen maar naar het hieboven vermeldt adres |
|
quote: Uh d'r staat dat het festival op 12 april 2002 gehouden gaat worden.. typfoutje? 11.45: restate my assumptions |
|
quote: ja ik denk dat het 12 april 2003 moet zijn, maar moet je ff een mailtje sturen want ik ben zelf niet de organisator |
|
Werd gevraagd door HerrHorst in gesloten topic Bij deze een mededeling uit het Amsterdamse. Enne...ik speel doorgeefluik en verder regel ik niets! Mededeling: Hoi, ik zoek voor de Westside Metal Attack van 25 oktober een fijne Gothicband die bij ons in de Highschool wil spelen, onbetaald maar met een hoop aandacht eromheen. Wij, Heavy Metalband Bypass, organiseren elke maand de Westside Metal Attack in Amsterdam West. Dit alles ter promotie van Metal. Alle apparatuur staat klaar, gratis drank voor bands, ruimte voor 100 liefhebbers, vette effectenshow eromheen. Helaas kunnen we niemand betalen (want gratis toegang), maar een hoop (online) aandacht is gegarandeerd, o.a. via UItburo, AT5, Parool en metal websites. Bands die bij ons gespeeld hebben: Endor All Lies Obsidian Martyrs of Darkness Obscenery Evyl The CumExperience Last Fear Wrath From Below Sabbatical Goat Imbolc Tiranilor 27 september: Bypass Sepsis As It Burns stolk@upc.nl www.bypas.tk www.westsidemetalattack.tk |
|
Ok Helmet, bij deze: Keiharde grindband gezocht voor optreden op vrijdag 22 november in Ojc Walhalla (Sevenum) 1 of 2 bands, onze headliner ROMPEPROP heeft afgezegd. Pritt kills the Brazilian glue-scene |
|
probeer de eigen trots... collision!! hehe |
|
quote: He Tammie, dat collision / 777 package moet er ook nog es komne, wellicht een goede gelegenheid :D |
|
boek nu ... collision 777... space grindmetal hehe |
|
Ik heb al diverse mensen van deze topic een meeltje gestuurd. Maar nog een keertje voor iedereen: ik speel in de metalband Nepenthe en wij spelen als het kan overal en altijd. Wij kunnen eventueel ook een package aanbieden. Als je geinteresseerd bent kan je via www.nepenthe.nl informatie en/of een demo aanvragen. Gegroet, Gerdo |
|
quote: Hey Tammi, misschien wel, ik houd jullie in gedachten. We hebben trouwens de datum veranderd: vrijdag 29 november Rompeprop + .... + .... Pritt kills the Brazilian glue-scene |
|
quote: |
|
nog zoekende.... Pritt kills the Brazilian glue-scene |
|
was after forever niet tering goedkoop? (niet dat ik ze iets vind maargoed.. Ook Cirith Gorgor en Pleurisy zijn 2 leuke bands en volgens mij ook te betalen... |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Concerten | Volgende pagina |