IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Auteur:
Topic : Bands Gezocht !!! (voor optredens ) Volgende pagina
Dargull
actual size
Usericon van Dargull
Posted 16-08-2002 18:45 by Dargull Wijzig reactieProfiel van DargullQuote dit bericht

Hallo iedereen!

Het seizoen voor optredens in Cafe de Vrijbuiter te Goes (zeeland) begint weer! Het seizoen loopt van september tot uiterlijk mei.

En daarom ben ik op zoek naar bands die het leuk cq. intressant vinden om daar op te treden. Wij programmeren op de vrijdag avond 1x maal per maand een band of een package. In de genre's;
Metal (in de breedste zin van het woord)
Hardcore (en subsstromingen)
Ouwderwetse Punk (dus geen blink 182-achtige B.S.)

Mocht je geintresseesrd zijn in een Gig in cafe de vrijbuiter kun je voor meer informatie contact op nemen met mij (Bart Akkermans) via Dargull@Xs4all.nl

Ik hoor graag van jullie!

Shredhead
Usericon van Shredhead
Posted 16-08-2002 18:49 by Shredhead Wijzig reactieProfiel van ShredheadQuote dit bericht

You've got mail!

Redelijk
Usericon van Redelijk
Posted 17-08-2002 23:40 by Redelijk Wijzig reactieProfiel van RedelijkQuote dit bericht

Indeed

Lord Belial
this user is dead
Usericon van Lord Belial
Posted 17-08-2002 23:46 by Lord Belial Wijzig reactieProfiel van Lord BelialQuote dit bericht

drummer gezocht... omgeving noordbrabant....

Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 17-08-2002 23:47 by Slechtheid Wijzig reactieProfiel van SlechtheidQuote dit bericht

quote:
Op 17 augustus 2002 23:46 schreef Lord Belial het volgende:
drummer gezocht... omgeving noordbrabant....

Vriendin gezocht. Omgeving slaapkamer.
Hier worden bands gezocht! Geen bandleden. Daar zijn andere topiks voor.

Lord Belial
this user is dead
Usericon van Lord Belial
Posted 17-08-2002 23:49 by Lord Belial Wijzig reactieProfiel van Lord BelialQuote dit bericht

ow fuck, sorry, verkeerde topic slaap nog half.........

collision-tammi
leuke jongen
Usericon van collision-tammi
Posted 18-08-2002 12:31 by collision-tammi Wijzig reactieProfiel van collision-tammiQuote dit berichthttp://www.collisiongrind.nl

jow.. collision heeft ook gemailt

Styhn
Usericon van Styhn
Posted 18-08-2002 17:09 by Styhn Wijzig reactieProfiel van StyhnQuote dit berichthttp://n/a

you have mail

11.45: restate my assumptions

Beastial Blasphemer
Usericon van Beastial Blasphemer
Posted 18-08-2002 17:52 by Beastial Blasphemer Wijzig reactieProfiel van Beastial BlasphemerQuote dit bericht

Je heb meel

Trieste gast

Infaustus
Fetus Eater
Usericon van Infaustus
Posted 18-08-2002 19:07 by Infaustus Wijzig reactieProfiel van InfaustusQuote dit bericht

en je hebt grolsch

[Dit bericht is gewijzigd door Infaustus op 18-08-2002 19:11]

No meat is sweater

Bonnie
YEAH
Usericon van Bonnie
Posted 18-08-2002 20:10 by Bonnie Wijzig reactieProfiel van BonnieQuote dit bericht

je hebt meel

Mordheim
No rest for the wicked
Usericon van Mordheim
Posted 19-08-2002 19:50 by Mordheim Wijzig reactieProfiel van MordheimQuote dit bericht

je hebt mail

"The stars themselves once lived and died at my command, and yet you still dare to oppose my will."

Airwolf
POTJANPOTLOOD!
Usericon van Airwolf
Posted 19-08-2002 19:52 by Airwolf Wijzig reactieProfiel van AirwolfQuote dit bericht

ik heb ook gemaild

"7 Years Have Gone, It Can No Longer Be Left Undone The Candle Must Be Burn Again, And Pain Must Follow the Unholy Flame So Burn... Burn... Burn And Free the Spirit From Its Chain"

hellbanger
Usericon van hellbanger
Posted 19-08-2002 20:02 by hellbanger Wijzig reactieProfiel van hellbangerQuote dit bericht

een kennis van mij is een festival aan het organiseren en die zoekt ook nog bands
dus als je geintereseert bent kun je mailen naar: info@djtommy.nl

of kijk voor meer info op de website www.djtommy.nl

dus niet naar mij sturen maar naar het hieboven vermeldt adres

Styhn
Usericon van Styhn
Posted 20-08-2002 17:11 by Styhn Wijzig reactieProfiel van StyhnQuote dit berichthttp://n/a

quote:
Op 19 augustus 2002 20:02 schreef hellbanger het volgende:
een kennis van mij is een festival aan het organiseren en die zoekt ook nog bands
dus als je geintereseert bent kun je mailen naar: info@djtommy.nl

of kijk voor meer info op de website www.djtommy.nl

dus niet naar mij sturen maar naar het hieboven vermeldt adres

Uh d'r staat dat het festival op 12 april 2002 gehouden gaat worden.. typfoutje?

11.45: restate my assumptions

hellbanger
Usericon van hellbanger
Posted 20-08-2002 18:22 by hellbanger Wijzig reactieProfiel van hellbangerQuote dit bericht

quote:
Op 20 augustus 2002 17:11 schreef Styhn het volgende:
Uh d'r staat dat het festival op 12 april 2002 gehouden gaat worden.. typfoutje?

ja ik denk dat het 12 april 2003 moet zijn, maar moet je ff een mailtje sturen want ik ben zelf niet de organisator

Dargull
actual size
Usericon van Dargull
Posted 04-09-2002 14:32 by Dargull Wijzig reactieProfiel van DargullQuote dit bericht

Werd gevraagd door HerrHorst in gesloten topic

Bij deze een mededeling uit het Amsterdamse. Enne...ik speel doorgeefluik en verder regel ik niets!

Mededeling:

Hoi, ik zoek voor de Westside Metal Attack van 25 oktober een fijne Gothicband die bij ons in de Highschool wil spelen, onbetaald maar met een hoop aandacht eromheen.

Wij, Heavy Metalband Bypass, organiseren elke maand de Westside Metal Attack in Amsterdam West. Dit alles ter promotie van Metal. Alle apparatuur staat klaar, gratis drank voor bands, ruimte voor 100 liefhebbers, vette effectenshow eromheen. Helaas kunnen we niemand betalen (want gratis
toegang), maar een hoop (online) aandacht is gegarandeerd, o.a. via UItburo, AT5, Parool en metal websites.

Bands die bij ons gespeeld hebben:
Endor
All Lies
Obsidian
Martyrs of Darkness
Obscenery
Evyl
The CumExperience
Last Fear
Wrath From Below
Sabbatical Goat
Imbolc
Tiranilor

27 september:
Bypass
Sepsis
As It Burns

stolk@upc.nl
www.bypas.tk
www.westsidemetalattack.tk

Vomitory
ridders stinken
Usericon van Vomitory
Posted 13-09-2002 14:50 by Vomitory Wijzig reactieProfiel van VomitoryQuote dit bericht

Ok Helmet, bij deze:

Keiharde grindband gezocht voor optreden op vrijdag 22 november in Ojc Walhalla (Sevenum)
1 of 2 bands, onze headliner ROMPEPROP heeft afgezegd.

Pritt kills the Brazilian glue-scene

collision-tammi
leuke jongen
Posted 14-09-2002 10:10 by collision-tammi Wijzig reactieProfiel van collision-tammiQuote dit berichthttp://www.collisiongrind.nl

probeer de eigen trots... collision!! hehe

Shredhead
Usericon van Shredhead
Posted 14-09-2002 10:47 by Shredhead Wijzig reactieProfiel van ShredheadQuote dit bericht

quote:
Op 14 september 2002 10:10 schreef collision-tammi het volgende:

He Tammie, dat collision / 777 package moet er ook nog es komne, wellicht een goede gelegenheid :D

collision-tammi
leuke jongen
Posted 14-09-2002 11:07 by collision-tammi Wijzig reactieProfiel van collision-tammiQuote dit berichthttp://www.collisiongrind.nl

boek nu ... collision 777... space grindmetal hehe

lords of black metal
dus
Usericon van lords of black metal
Posted 15-09-2002 20:58 by lords of black metal Wijzig reactieProfiel van lords of black metalQuote dit bericht

Ik heb al diverse mensen van deze topic een meeltje gestuurd. Maar nog een keertje voor iedereen:

ik speel in de metalband Nepenthe en wij spelen als het kan overal en altijd.
Wij kunnen eventueel ook een package aanbieden. Als je geinteresseerd bent kan je via www.nepenthe.nl informatie en/of een demo aanvragen.

Gegroet,

Gerdo

Vomitory
ridders stinken
Usericon van Vomitory
Posted 16-09-2002 11:54 by Vomitory Wijzig reactieProfiel van VomitoryQuote dit bericht

quote:
Op 14 september 2002 10:10 schreef collision-tammi het volgende:

Hey Tammi, misschien wel, ik houd jullie in gedachten.

We hebben trouwens de datum veranderd:
vrijdag 29 november
Rompeprop + .... + ....

Fire
Usericon van Fire
Posted 16-09-2002 13:53 by Fire (Bestuurslid stichting) Wijzig reactieProfiel van FireQuote dit berichthttp://www.gratix.nl

quote:
Op 16 september 2002 13:52 schreef Merlin het volgende:
J.C. de Dukdalf in Wieringerwerf (N-H) is voor de komende maanden ook weer op zoek naar enthousiaste bands die zin hebben om op te treden in een klein maar ontzettend gezellig jongerencentrum. Black, death, punk, gothic, alles komt aan bod. Stuur je mail naar jcdedukdalf@hotmail.com

De garoeten

Vomitory
ridders stinken
Usericon van Vomitory
Posted 17-09-2002 16:24 by Vomitory Wijzig reactieProfiel van VomitoryQuote dit bericht

nog zoekende....

Morgil
Chick on a mission
Usericon van Morgil
Posted 17-09-2002 16:30 by Morgil Wijzig reactieProfiel van MorgilQuote dit bericht

was after forever niet tering goedkoop? (niet dat ik ze iets vind maargoed..

Ook Cirith Gorgor en Pleurisy zijn 2 leuke bands en volgens mij ook te betalen...

Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com