|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
Wanneer: 05 jun | 20.00 uur Titel DYNAMO GRINDNIGHT 5 World Downfall http://www.myspace.com/worlddownfall The Limbs http://www.myspace.com/thelimbs666 Grindbashers http://www.myspace.com/grindbashers Cafe Open 20:00 Aanvang 20:30 Entree 5 euro Hell jawel! |
|
Mooi pottien beuk'n www.myspace.com/fuckshopgrindcore www.myspace.com/carnalleftovers bier zonder alcohol is als een bh aan de waslijn- al het goede is eruit |
|
Dat lijkt me wel ja Ik zal eens gaan regelen dat ik jullie bandbegeleider ben die avond |
|
|
|
quote: Ook zin an! Boeiender |
|
we beloven een mooie afsluiting van onze tour die recent in Ede begon! |
|
Boeiender |
|
*schop* Boeiender |
|
Wederom *schop* Oh, en kreeg net mail dat er nog een cabinet staat, dus stereo FTW! Boeiender |
|
quote: Ze kunnen inderdaad beter snel beuken als fkes snel op de klok kijken... Metal zonder gitaren is als een bordeel zonder hoeren, en dat is ook maar gewoon een huis... |
|
quote: Hehe, aangezien wij een set van maximaal 30 minuten hebben zal het wel meevallen denk ik. Boeiender |
|
Zo, dat was een erg gezellig feestje. World Downfall Heerschte hard! Nog bedankt Judge M! En Dennis ook natuurlijk. Ohja, gestoord Youtubefilmpje komt deze week! [Dit bericht is gewijzigd door MR. N op 06-06-2009 10:38] Boeiender |
|
Ik bel jou straks nog even. Ben ermee bezig en hij lijkt terecht te zijn Oh ja, en gezellig was het [Dit bericht is gewijzigd door Judge M. op 06-06-2009 12:04] |
|
quote: Ah, beters! Ik denk dat ik Erebus even bel als het vast staat dat hij terecht is, kunnen ze hem mooi meenemen. Boeiender |
|
Wel je toko nog binnengekomen? |
|
quote: Haha, ja, vanochtend wel... maar toen bleek ook dat mijn huissleutels in mijn broekzak zaten, LOL! Maar ik vermoed dat mijn portemonee in mijn jas zit, hehehe.... Boeiender |
|
quote:Ah OK. Ik heb net gebeld, er was een jas gevonden en een sixpack bier. Heeft Herrie die iets te goed verstopt maar dat deed mij wel met bijna 100% zekerheid vermoeden dat het om jouw jas ging |
|
quote:Wat een hond. Ook nog iets over een portemonee? En het is ee jas met op de mouw een Noorse vlag en op de borst een eland... Bedankt dat je er even achteraan bent gegaan! Boeiender |
|
Hehe, net Kevin aan de telefoon, hij wist al dat ik ging bellen, LOL! Je kan de jas aan hem geven vanavond Chiellie! Boeiender |
|
Ja en jullie maar klagen waar dat bier bleef Ik ga straks even kijken of het daadwerkelijk jouw jas + evt. portemonnee is en dan laat ik hem even namens mij vasthouden (mij kennen ze daar zeg maar) en geef ik hem vanavond wel mee aan Kevin |
|
quote:De vuile hond! Anyway: was een mooi feestje, alles goed geregeld. Complimenten aan iedereen van Dynamo |
|
Michiel, geef het even door aan Wouter, die doet vandaag de bandbegeleiding... Ik draai tweede dienst samen met Kim, dus dan zou het na twaalven kunnen! Metal zonder gitaren is als een bordeel zonder hoeren, en dat is ook maar gewoon een huis... |
|
quote:Het is inmiddels al lang geregeld. Ik ben al langs geweest vanmiddag |
|
Na een schimmige ontmoeting achter het station van Kampen met dhr. Corpsegrind is alles weer terecht. Boeiender |
|
|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Concerten | Volgende pagina |