|
Auteur: |
|
|
wat een moeilijke vragen zo vroeg in de morgen. Ga er even een nachtje over slapen the only pleasure is pain |
|
pure normvervaging, behalve het feit dat je nog tijdsbesef hebt signature |
|
ik zie metal los van het hebben van normen en waarden. Metal is voor mij een welkome vorm van afwisseling en ontsnapping van de dagelijkse bezigheden. Respect is voor mij ook wat anders dan fatsoen. Dagelijkse omgangsvormen, zoals vreemden met u en meneer/mevrouw aanspreken en opstaan voor bejaarden in een drukke bus/trein e.d is een teken dat je fatsoen in je donder hebt. Respect/bewondering heb ik voor mensen die iets verschrikkelijk goed kunnen en/of goede dingen voor hun medemens zonder daar zelf beter van te worden. Religie is voor mij een bron van (leed)vermaak, ergernis en, vanuit een psychologisch/filosofisch oogpunt, een eindeloos fascinerend fenomeen. Ik ben gelovig opgevoed en onze westerse maatschappij is gebaseerd op christelijke/joodse normen en waarden, dus onbewust zal het mijn kijk op de wereld en mijn handelen beïnvloeden. (zo...nu tijd voor een pot koffie ) Oh, no I did, but I spent most of my time occupying various administration buildings... smoking a lot of thai stick... breaking into the ROTC... and bowling. To tell you the truth Brandt, I don't remember most of it. |
|
Normen en wat? ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
wormen en maden ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote: Oooow, die. Kabinet zit er vol mee toch? ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
idd ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Ooooow, ik dacht dat balkenende hier een topic had geopend, maar het is hypnos. Met z'n normen en waarden. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
quote: Een Belgisch beschavingsoffensief? Misschien moeten we ze eerst wat Nederlandse regering-skills bijbrengen Oh, no I did, but I spent most of my time occupying various administration buildings... smoking a lot of thai stick... breaking into the ROTC... and bowling. To tell you the truth Brandt, I don't remember most of it. |
|
|
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek |